Інтерв'ю
Ідеї в інформаційну епоху

Якою є сутність інновацій та що потрібно для розвитку підприємництва? Чому інноваційний клімат України досі не є сприятливим? Про це йшлося під час управлінської дискусії на бізнес-майданчику "Книжкового арсеналу".

Стаття
Сьоме чуття

Саме так назвав Джошуа Купер Рамо, виконавчий директор геополітичної консалтингової компанії Kissinger Associates, новий інстинкт, актуальний для сучасного світу. «Сьоме чуття» буде необхідним для життя у новому столітті, коли все пов'язане між собою.

Стаття
Відповідальне споживання

Звичайно, завжди будуть люди, для яких найголовніший чинник – ціна продукту. Але для все більшої кількості споживачів вплив компаній на екологію та соціум стає не менш важливим, аніж якість їхніх товарів чи послуг.

Стаття
Конкуренція + співпраця

Який підхід може врятувати цілий регіон від банкрутства та зробити його світовим лідером? Йдеться про бізнес-кластери – концепцію, завдяки якій конкуренти можуть разом розвиватись, створюючи при цьому значно більшу цінність, ніж поодинці.

Блог
Ідентичність компанії

Управляти репутацією бізнесу неможливо, якщо не розібратись – якою є його ідентичність, яким його бачать споживачі, а також в інших важливих питаннях. Ця інформація дає компанії змогу покращити свій публічний імідж, а також підвищити власну ефективність.

Відео
Організації майбутнього в Україні

Про те, якими будуть організації майбутнього, йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику "Книжкового арсеналу". Пропонуємо Вам відеозапис цієї події.

Інтерв'ю
Нові шляхи Українки

Як змінити місто, яке у минулому мало лише одну головну спеціалізацію? Над цим запитанням працює команда на чолі з Павлом Козирєвим, мером Українки. Він розповів про те, як еволюціонувала стратегія міста, про зародки кластерів та спілкування з громадою.

Стаття
Гонитва за кращим

Прагнення бути кращим (за інших чи за себе самого у минулому), отримати вищий соціальний статус, напевно, є частиною людської природи. І як би не трансформувався світ, цей імпульс не зникає. Однак те, якими шляхами люди його реалізовують, може змінюватися доволі сильно…

Стаття
Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо

Чому така раціональна наука, як маркетинг, говорить нам, що раціональності не існує? І що насправді є рушієм наших споживчих рішень? Про це йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу».

Блог
Запитання замість бонусів

Грошові виплати є одним з традиційних методів заохочення працівників. Однак, на думку автора бізнес-бестселерів і фахівця з лідерства Сьюзан Фоулер, використовувати цей інструмент варто тільки після детальної оцінки ситуації, і робити це потрібно дещо інакше, ніж ми звикли.

календар