Стаття
Ritz-Carlton: джентльменство як конкурентна перевага

Ексклюзивний сервіс, флагман, легенда, розвиток та інновації — ці слова характеризують компанію Ritz-Carlton. Що стоїть за її довготривалим успіхом? Про це розповіла на події  kmbs IDEA days Ольга Русина, керівник ресторанів і барів Ritz-Carlton у Бахрейні.

Стаття
Ено Мойомеси: «Я хочу стати людиною нового Камеруну»

Ено Мойомеси – камерунський письменник, який опублікував більше 15 книжок. Найбільш популярні книги Ено – про політику та історію рідної країни. У статті в межах спільного проекту "Читомо" та kmbs він розповів про свій шлях та творчість.

Відео
Штучний інтелект: майбутнє, зміни, нові професії

Які нові ролі знадобляться бізнесу, що хоче використовувати штучний інтелект? Що допоможе подивитись на машину не як на загрозу, а як на один з найбільших здобутків людства?

Стаття
Великі дані та HR

Словосполучення «великі дані» зараз вживається настільки часто, що кожна бізнес-функція відчуває необхідність використовувати їх для оптимізації власних процесів та операцій. HR-підрозділ – не виключення. Але чи справді це можливо й потрібно?

Інтерв'ю
Олександр Саврук: «Управління – це геть не про гроші»

Про те, кому буде корисне MBA, як відбувається навчання та що чекає на бізнес-освіту в майбутньому, розповів декан Києво-Могилянської бізнес-школи Олександр Саврук.

Стаття
Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнта

Великі дані можуть чимало зробити для маркетингу. У тому числі – допомогти знайти відповіді на два найскладніші запитання, що над ними міркують маркетологи з першого дня існування цієї професії.

Блог
Інвестиційна філософія: Баффет vs Маск

Відомий інвестор і засновник Berkshire Hathaway Воррен Баффет та підприємець Ілон Маск мають кардинально різні погляди на інвестування. У чому полягає відмінність між ними?

Стаття
Тренди-2018: глобальна гра

Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми.

Стаття
Економіка спільної участі

Поняття «економіка спільної участі» вже не є чимось новим. Ми з легкістю бронюємо не номер в готелі, а чиюсь квартиру на Airbnb; приїжджаючи в незнайоме місто, користуємося Uber. Однак Арун Сундарараджан упевнений: все це лише перші сигнали прийдешніх змін.

Стаття
Наука про навчання: розвінчання міфів

На початку 1990-х виникла теорія про те, що люди мають різні стилі навчання. Дехто – краще опановує нове, коли відвідує аудиторні заняття, дехто – візуал, комусь потрібно прочитати інформацію, щоб її запам‘ятати, а хтось є кінестетиком. Чи є насправді якась різниця між тим, як ми навчаємось? І на що вона впливає, якщо існує?

календар