Статті

  • Стаття
    Кому можна довіряти?

    Одна з найсерйозніших проблем сучасності — це зовсім не зміна клімату чи обмеженість ресурсів, а зниження рівня довіри. Вона зачіпає практично всі країни, інституції, компанії. Ми не готові довіряти організаціям, але здатні вірити один одному. Як ця зміна впливає на наше життя?

  • Стаття
    Chick-fil-A: таємниці виняткового сервісу

    Мережа ресторанів фаст-фуд Chick-fil-A здобула широке визнання завдяки унікальному сервісу. Як їй вдалося створити сервісну культуру? В чому полягає сутність її стратегії? Про це розповіла Анастасія Владичинська на події kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Освіта майбутнього: якою вона буде?

    Сфера навчання перебуває у стані серйозної трансформації. Мова йде про глобальні зміни, які досить скоро впливатимуть на життя кожного з нас. Що саме варто враховувати людям, яких цікавить сфера навчання? Про які глобальні тренди йдеться?

  • Стаття
    Sapiens. Коротка історія людства

    Щоб осягнути хід людської історії, потрібно розібратися в трьох найбільших революціях, через які пройшов вид homo sapiens: когнітивній, аграрній та науковій. У цій книзі Юваль Ной Харарі розповідає про те, який вплив ці три революції мали на людей.

  • Стаття
    Економічний погляд на майбутнє

    У чому помиляється класична економіка? Якою є найбільша небезпека надмірного споживання? Яких змін варто чекати людству від автоматизації? Про це розповів на бізнес-майданчику «Книжкового Арсеналу» керівник MBF kmbs Євген Пенцак.

  • Стаття
    Еволюція лідера: від неоліту до ХХІ століття

    Лідерство – одне з найбільш контроверсійних понять сучасності. Одні ганьблять його і вважають непотрібним. Водночас інші шукають лідерів, які могли би вивести компанії, міста, країни на шлях розвитку. Чи потрібне лідерство взагалі, і якщо так, то яке?

  • Стаття
    Майбутнє ритейлу. Частина 2

    Минулого тижня ми почали розповідати про тренди, що визначатимуть – яким стане ритейл вже незабаром. Пропонуємо ще дві тенденції, які суттєво змінять конкурентне середовище у майбутньому.

  • Стаття
    Власна шкура на кону

    Нова книга Насіма Талеба є поєднанням філософських ідей і прикладів їх практичного застосування. Автор розмірковує про невизначеність і якість знань, про рівність і нерівність, складні системи і раціональність. Всі ці теми об'єднує принцип, що дав назву книзі.

  • Стаття
    Едмунд Берк: роздуми консерватора

    Едмунд Берк — державний діяч, оратор та політичний мислитель, засновник ідеології консерватизму. А ще - один із небагатьох політиків Англії ХVІІІ-го століття, слава яких не потьмяніла з часом.

  • Стаття
    Майбутнє ритейлу. Частина 1

    Сьогодні компанії – і не лише ті, що працюють у сфері роздрібної торгівлі, - занепокоєні тим, куди рухається ритейл. Очікування споживачів змінюються: вони прагнуть все більшої зручності, цінності, значущості. Фахівці Trendwatching.com склали список трендів, які визначатимуть майбутнє ритейлу.

  • Стаття
    Що читати управлінцю влітку? 10 книг, які рекомендує kmbs

    Допомогти управлінцю краще розуміти себе й оточення здатні якісні книги. На бізнес-майданчику Книжкового Арсеналу kmbs проводить серію дискусій, присвячених виходу нових книг, корисних для управлінця.

  • Стаття
    Філіп Сендс: Львів став посланцем ідей про права людини

    Сучасне міжнародне права багато чому завдячує саме Львову й історіям, що відбулися на вулицях цього міста.

  • Стаття
    Ritz-Carlton: джентльменство як конкурентна перевага

    Ексклюзивний сервіс, флагман, легенда, розвиток та інновації — ці слова характеризують компанію Ritz-Carlton. Що стоїть за її довготривалим успіхом? Про це розповіла на події  kmbs IDEA days Ольга Русина, керівник ресторанів і барів Ritz-Carlton у Бахрейні.

  • Стаття
    Ено Мойомеси: «Я хочу стати людиною нового Камеруну»

    Ено Мойомеси – камерунський письменник, який опублікував більше 15 книжок. Найбільш популярні книги Ено – про політику та історію рідної країни. У статті в межах спільного проекту "Читомо" та kmbs він розповів про свій шлях та творчість.

  • Стаття
    Великі дані та HR

    Словосполучення «великі дані» зараз вживається настільки часто, що кожна бізнес-функція відчуває необхідність використовувати їх для оптимізації власних процесів та операцій. HR-підрозділ – не виключення. Але чи справді це можливо й потрібно?

  • Стаття
    Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнта

    Великі дані можуть чимало зробити для маркетингу. У тому числі – допомогти знайти відповіді на два найскладніші запитання, що над ними міркують маркетологи з першого дня існування цієї професії.

  • Стаття
    Тренди-2018: глобальна гра

    Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми.

  • Стаття
    Економіка спільної участі

    Поняття «економіка спільної участі» вже не є чимось новим. Ми з легкістю бронюємо не номер в готелі, а чиюсь квартиру на Airbnb; приїжджаючи в незнайоме місто, користуємося Uber. Однак Арун Сундарараджан упевнений: все це лише перші сигнали прийдешніх змін.

  • Стаття
    Наука про навчання: розвінчання міфів

    На початку 1990-х виникла теорія про те, що люди мають різні стилі навчання. Дехто – краще опановує нове, коли відвідує аудиторні заняття, дехто – візуал, комусь потрібно прочитати інформацію, щоб її запам‘ятати, а хтось є кінестетиком. Чи є насправді якась різниця між тим, як ми навчаємось? І на що вона впливає, якщо існує?

  • Стаття
    Дженніфер Клемент: література без кордонів

    Дженніфер Клемент - перша жінка-президентка PEN International - пише романи, які критики називають сповненими поезії, магії та чарівності. Як англомовна мексиканська письменниця координує захист людей слова в усьому світі?

  • Стаття
    Тренди-2018: експансія за межі міст

    Поглиблення розриву між культурою міст та сільської місцевості спостерігається у багатьох країнах, а його наслідком стає значний контраст між різними частинами однієї держави. Які можливості такий тренд відкриває для бізнеса?