Статті

  • Стаття
    Сьоме чуття

    Саме так назвав Джошуа Купер Рамо, виконавчий директор геополітичної консалтингової компанії Kissinger Associates, новий інстинкт, актуальний для сучасного світу. «Сьоме чуття» буде необхідним для життя у новому столітті, коли все пов'язане між собою.

  • Стаття
    Відповідальне споживання

    Звичайно, завжди будуть люди, для яких найголовніший чинник – ціна продукту. Але для все більшої кількості споживачів вплив компаній на екологію та соціум стає не менш важливим, аніж якість їхніх товарів чи послуг.

  • Стаття
    Конкуренція + співпраця

    Який підхід може врятувати цілий регіон від банкрутства та зробити його світовим лідером? Йдеться про бізнес-кластери – концепцію, завдяки якій конкуренти можуть разом розвиватись, створюючи при цьому значно більшу цінність, ніж поодинці.

  • Стаття
    Гонитва за кращим

    Прагнення бути кращим (за інших чи за себе самого у минулому), отримати вищий соціальний статус, напевно, є частиною людської природи. І як би не трансформувався світ, цей імпульс не зникає. Однак те, якими шляхами люди його реалізовують, може змінюватися доволі сильно…

  • Стаття
    Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо

    Чому така раціональна наука, як маркетинг, говорить нам, що раціональності не існує? І що насправді є рушієм наших споживчих рішень? Про це йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу».

  • Стаття
    Як запустити зміни в компанії

    Володимир Павелко - про те, чому необхідно виходити із зони комфорту, як Pepsi стала лідером ринку завдяки спільному ворогу, і чим бізнес схожий на акваріум.

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Шлях прозорості

    Прагнення людей отримувати правдиву й повну інформацію про продукти, компанії, події, залишається сильним навіть у епоху «постправди». Споживачі цінують прозорість, цей тренд буде тільки поглиблюватись у наступні роки. І компаніям варто його враховувати.

  • Стаття
    Економіка майбутнього: між добром і злом

    Чого нам слід очікувати від економіки майбутнього? Яким буде світ, де дедалі більше все автоматизується? Ці запитання стали темою дискусії, що відбулася на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» та яку провів Олексій Геращенко, підприємець і викладач kmbs.

  • Стаття
    Глобальний горизонт безпеки і Україна

    Чому світова система безпеки знову і знову демонструє свою недієвість? Як вона еволюціонуватиме та яке місце в ній займатиме Україна? Про це розповів учасникам MBA-програм kmbs Володимир Огризко, дипломат та екс-міністр закордонних справ України.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Споживачі: майбутнє

    Сьогодні люди у різних країнах відчувають, що світ став нестабільним. Глобальні загрози й виклики призводять до того, що рівень довіри знижується – причому не лише до урядів, але й до бізнесу. Як діяти компаніям у таких умовах?

  • Стаття
    Прогнозований прорив: інновації-2017

    Поточний рік обіцяє стати знаковим для багатьох сфер людської діяльності, особливо тих, що стосуються технологій. Які з останніх інновацій, скоріше за все, змінять наше майбутнє, і як саме?

  • Стаття
    Життєстійке підприємство

    Сьогодні ланцюжки поставок охоплюють всю земну кулю, включаючи в себе безліч постачальників, субпідрядників, логістичних та торгових компаній. Така велика мережа створює складнощі, коли хоча б одна ланка дає збій.

  • Стаття
    Відповідальність як феномен

    Про відповідальність і свободу, про подолання «феодальних» ознак несвободи нашого суспільства розповів на зустрічі kmbs IDEA days літературознавець і філософ, лауреат Шевченківської премії, професор НаУКМА Володимир Моренець.

  • Стаття
    Інструменти самоорганізації. Частина 2: ОKR, моніторинг командного здоров'я

    Продовжуємо розповідь про впровадження інструментів самоорганізації розподілених команд у компанії Labster.

  • Стаття
    Помилки людського судження

    Чарльз Мангер — легендарний інвестор, віце-голова Berkshire Hathaway (Уоррен Баффет називав його своїм партнером № 1). А також автор системи «25 похибок людського судження», про яку і піде мова у цій статті.

  • Стаття
    Інструменти самоорганізації розподілених команд. Частина 1: холакратія

    Про практичні результати впровадження холакратіі, можливості та обмеження цього підходу до організації розподілених команд, - на прикладі компанії Labster.

  • Стаття
    Вічні студенти

    Чому керівникам підприємств АПК не можна припиняти вчитися? Випускник Agri MBA kmbs Вадим Арістов - про можливість та важливість постійного навчання взагалі та для управлінців вітчизняного АПК зокрема.

  • Стаття
    Як перемогти в епоху невизначеності?

    Те, що українці останні 20 років живуть у турбулентному середовищі, - ні для кого не секрет. Те, що в глобальному світі тенденція до постійних змін має все більш тривалий і безперервний цикл, також не є секретом.

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості.