Mатеріали за тегом рецензії

  • Стаття
    Кому можна довіряти?

    Одна з найсерйозніших проблем сучасності — це зовсім не зміна клімату чи обмеженість ресурсів, а зниження рівня довіри. Вона зачіпає практично всі країни, інституції, компанії. Ми не готові довіряти організаціям, але здатні вірити один одному. Як ця зміна впливає на наше життя?

  • Стаття
    Sapiens. Коротка історія людства

    Щоб осягнути хід людської історії, потрібно розібратися в трьох найбільших революціях, через які пройшов вид homo sapiens: когнітивній, аграрній та науковій. У цій книзі Юваль Ной Харарі розповідає про те, який вплив ці три революції мали на людей.

  • Стаття
    Власна шкура на кону

    Нова книга Насіма Талеба є поєднанням філософських ідей і прикладів їх практичного застосування. Автор розмірковує про невизначеність і якість знань, про рівність і нерівність, складні системи і раціональність. Всі ці теми об'єднує принцип, що дав назву книзі.

  • Стаття
    Економіка спільної участі

    Поняття «економіка спільної участі» вже не є чимось новим. Ми з легкістю бронюємо не номер в готелі, а чиюсь квартиру на Airbnb; приїжджаючи в незнайоме місто, користуємося Uber. Однак Арун Сундарараджан упевнений: все це лише перші сигнали прийдешніх змін.

  • Стаття
    Успіх і удача

    Як показують дослідження, у будь-якому великому змаганні удача завжди відіграє вагому роль. Але цей факт практично ігнорується суспільством. Особливо сильно таке ставлення проявляється у найуспішніших людей. Чому нам складно відмовитись від невірних припущень про роль удачі?

  • Стаття
    Масштаб

    Фізик і візіонер Джеффрі Вест одного разу замислився: чому ми живемо саме стільки, не більше й не менше? І, зрештою, дійшов цікавого висновку: всі ссавці є версіями один одного, тільки в різному масштабі. І підкоряються однаковим законам.

  • Стаття
    Лідер-садівник

    Який лідер потрібен сучасній компанії? Він не повинен бути «шахістом», який контролює кожну дію організації. Натомість має бути схожим на садівника, - впевнений генерал Стенлі Маккрістал, автор книги «Команда команд», яка нещодавно вийшла українською мовою.

  • Стаття
    Як конкурувати, не покладаючись на удачу

    На створення теорії "роботи" у Клейтона Крістенсена пішло два десятиліття. Вона дозволяє пояснити причинно-наслідкові механізми споживчого вибору і, відповідно, зробити інноваційний процес більш прогнозованим. Її мета - підказати успішним компаніям, як зростати.

  • Стаття
    Як ніколи не помилятися

    Щоб зрозуміти справжню сутність інформації, яку ми вважаємо апріорі вірною, щоб мислити критично, - нам потрібна математика. Так вважає професор Вісконсинського університету Джордан Елленберг.

  • Стаття
    Економіка добра і зла

    Економіка, яку ми знаємо сьогодні, являє собою культурний феномен, продукт нашої цивілізації. Однак ми навіть не уявляємо собі, як саме він працює. Томаш Седлачек намагається розібратися, як розвивалась економіка протягом століть - і як змінювалося її сприйняття людьми.

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Стаття
    Сьоме чуття

    Саме так назвав Джошуа Купер Рамо, виконавчий директор геополітичної консалтингової компанії Kissinger Associates, новий інстинкт, актуальний для сучасного світу. «Сьоме чуття» буде необхідним для життя у новому столітті, коли все пов'язане між собою.

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Життєстійке підприємство

    Сьогодні ланцюжки поставок охоплюють всю земну кулю, включаючи в себе безліч постачальників, субпідрядників, логістичних та торгових компаній. Така велика мережа створює складнощі, коли хоча б одна ланка дає збій.

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості.

  • Стаття
    За рекомендацією

    Згідно з опитуванням, 63,4% власників малого та середнього бізнесу вважають, що більш ніж наполовину зобов'язані своїм успіхом рекомендаціям клієнтів. Однак у 79,9% з них немає системи генерування рекомендацій. Як побудувати таку систему?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.