Mатеріали за тегом бренд

  • Стаття
    Тренди-2018: вибух прозорості

    Ми вже писали про те, що бізнес стає все менш схожим на «чорну скриньку» і все більш схожим на «скляну скриньку». Тенденція до збільшення прозорості усіх процесів та цінностей компаній у 2018 році продовжуватиме поглиблюватись і зачіпатиме все нові сфери.

  • Стаття
    Як забаганки клієнтів допомагають заробляти

    Щоб процвітати, компаніям варто не просто пропонувати якісний сервіс, але й перетворитися на «служників» для клієнтів. Тобто вдовольняти специфічні потреби, бажаня та примхи споживачів цілодобово і в будь-якому місці.

  • Стаття
    Тетяна Абрамова: Від мрії – до успішного бренду

    Про історію розвитку українського фешн-бренду РІТО в рамках проекту «Літній City Class» від компанії OLMAX і школи розвитку людини Humantime розповіла засновниця і директорка торгової марки Тетяна Абрамова.

  • Стаття
    Класичні помилки бренду Walmart

    "Walmarts варто перестати бути таким дешевим. Щонайменше, коли йдеться про рекламу", - впевнена Лора Райз, президент компанії зі стратегічного маркетингу Ries & Ries.

  • Стаття
    Соціальні медіа: тактика, а не стратегія

    Сьогодні з-поміж ряду брендів спостерігається тенденція гонитви за трендами і сліпого посилення своєї активності у соціальних медіа не тому, що це розвиває бренд, а тому що це модно і потрібно. Але ж маркетинг - не мода. Читайте думки Лори Райз, визнаного експерта з маркетингу, присвячені цьому питанню.

  • Стаття
    І буде вам щастя: маркетингові стратегії

    Про сегментацію дуже легко говорити, а дуже важко її реально проводити. А ще важче знайти реальний інструмент, який допоможе при націленні комунікаційної стратегії маркетингу на конкретну цільову аудиторію.