Mатеріали за тегом Операційне управління

  • Стаття
    Сервіс: до і після

    Про те, як юридична компанія «Правое дело» змінила свій підхід до сервісу – і які результати отримала.

  • Блог
    Між лідерством і менеджментом

    У чому полягає різниця між лідером і менеджером? З якими викликами здатні впоратись ці ролі, а які виклики вони самі створюють? Про це розмірковує Ден Роквелл, один з топ-50 світових фахівців з управління.

  • Стаття
    Життєстійке підприємство

    Сьогодні ланцюжки поставок охоплюють всю земну кулю, включаючи в себе безліч постачальників, субпідрядників, логістичних та торгових компаній. Така велика мережа створює складнощі, коли хоча б одна ланка дає збій.

  • Стаття
    Інструменти самоорганізації. Частина 2: ОKR, моніторинг командного здоров'я

    Продовжуємо розповідь про впровадження інструментів самоорганізації розподілених команд у компанії Labster.

  • Стаття
    Інструменти самоорганізації розподілених команд. Частина 1: холакратія

    Про практичні результати впровадження холакратіі, можливості та обмеження цього підходу до організації розподілених команд, - на прикладі компанії Labster.

  • Блог
    Тривожні кнопки бізнесу

    Існують фактори, які або не сприяють довгостроковому розвитку бізнесу, або можуть говорити про вірогідний занепад організації. Що відноситься до таких чинників?

  • Відео
    Простота як спосіб мислення

    Чому складність заважає бізнесу? Що стало «вузьким місцем» Google? Чому просте мислення вигідніше, аніж складне? Про це розповідає у короткому відео Кетлін Ейзенхардт, викладач Стенфордського університету.

  • Блог
    Наради, що провокують дії

    Протягом дня майже у будь-якій компанії проводиться багато зустрічей, але тільки невелика частина з них дійсно має позитивні наслідки у вигляді реальних кроків. Дуже часто наради являють собою лише обмін інформацією. Як змінити цю ситуацію?

  • Блог
    Влада над даними

    У кожної компанії є безліч джерел різноманітної інформації: CRM-системи, дані про витрати та продаж, зовнішня аналітика тощо. Як правильно управляти даними?

  • Стаття
    На рівних

    Як компанія Prom.ua створила команду, що самоорганізується, і яких результатів досягла.

  • Блог
    Дві сторони управління персоналом

    Управління працівниками має два аспекти, які можна назвати HR-менеджмент і people-менеджмент. Вони досить сильно відрізняються один від одного, і зневага будь-яким з них робить компанію вразливою.

    коментарі
  • Стаття
    Сервіс у цифрах і враженнях

    Тільки завдяки комплексному розумінню сервісу можна оцінити якість та покращити його. Як розібратись – що таке хороший сервіс?

  • Стаття
    Інноваційні підходи до управління витратами

    Про довгострокову оренду самохідної техніки як інструмент оптимізації витрат та підвищення ефективності.

  • Стаття
    Надійність та асортимент

    Про трирічний досвід втілення рішень теорії обмежень розповів Дмитро Басов, генеральний менеджер мережі магазинів цифрової техніки MOYO.

  • Стаття
    Зміни в динаміці

    Історія компанії Snite, яка впровадила рішення теорії обмеження на виробництві сім років тому. Що змінилось за цей час? Чому ніхто з конкурентів не скопіював її стратегію?

  • Стаття
    Кращий постачальник

    Історія виробничої компанії, яка за рахунок поліпшення внутрішніх операційних процесів планує стати кращим постачальником для своїх дистриб'юторів.

  • Стаття
    Виміри ефективності

    Як забезпечити контроль ефективності персоналу? Які технічні засоби для цього можна використовувати? І як приймати рішення на основі отриманої інформації?

  • Стаття
    Про видобуток грошей із золотих запасів

    CEO Ювелірного Дому Zarina поділилась історією створення конкурентної переваги на основі грамотного управління асортиментом.

  • Стаття
    Карта ризиків

    Як управляти ризиками компаніям, які працюють в аграрному бізнесі?

  • Стаття
    Вправа для проблеми

    Як використовувати ситуаційні вправи для навчання, прогнозування результатів, вирішення проблем та конфліктів.

  • Стаття
    Тюнінг для системи розвитку

    Які два підходи можна використовувати для підвищення ефективності HR-процесів? І коли їх варто застосовувати?