Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнта

    Великі дані можуть чимало зробити для маркетингу. У тому числі – допомогти знайти відповіді на два найскладніші запитання, що над ними міркують маркетологи з першого дня існування цієї професії.

  • Стаття
    Етапи побудови бренд-стратегії

    Системність та структурованість процесу та готовність потягом кількох років вкладати в справу час, енергію та кошти, — такими є базові передумови побудови бренду. Через які етапи потрібно пройти при розробці бренд-стратегії?

  • Стаття
    Культура і бренд

    У минулому бізнес являв собою «чорну скриньку» - ті, хто знаходились зовні, не знали, що саме відбувається всередині. Сьогодні ж компанії стають все більш прозорими (часом – не за власним бажанням). Тому внутрішня культура не просто впливає на бренд, а сама нерідко стає брендом.

  • Стаття
    До лояльності через сприйняття

    Ще десять років тому для більшості власників бренд був чимось другорядним. Зараз ситуація потроху змінюється, і у власників виникає чимало запитань. Як упевнитись, що бренд є успішним та впізнаваним, а бренд-менеджер ефективним?

  • Стаття
    Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо

    Чому така раціональна наука, як маркетинг, говорить нам, що раціональності не існує? І що насправді є рушієм наших споживчих рішень? Про це йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу».

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Як створити реальну цінність для клієнта

    За статистикою, перші три компанії, які впровадили інноваційну клієнтську цінність, отримують 80% ринку. Іншим дістається лише 20%. Щоб створити реальну цінність, необхідно знати, які завдання клієнт має намір розв‘язати, і які результати отримати.

  • Стаття
    Ми усі дивакуваті

    Колись ринок керувався принципом масовості. Найбільше заробляли компанії, які створювали товари або послуги для широкої публіки. Реклама діяла на більшість людей, викликаючи у них прогнозовану реакцію. Однак тепер успіх масового продукту ставатиме все рідкіснішою подією, - стверджує автор міжнародних бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    Крок уперед

    Маркетинг-директор Prom.ua Олексій Філановський на Школі маркетингу в kmbs поділився думками про те, як вийти на ринок з новим товаром і отримати максимальний попит.

  • Стаття
    Парадокси демографії

    Компанії продовжують поділяти своїх клієнтів за статтю, віком та іншими демографічними показниками. Однак, як свідчить досвід останніх років, це працює не завжди.

  • Стаття
    Макс Бурцев: «Знайдіть кіногероя, що схожий на вашого споживача»

    Що таке креатив? Як знаходити ідеї, позиціонувати продукт і нестандартно проводити клієнтські дослідження?

  • Стаття
    Брендинг для лідерів

    П’ять помилок, яких варто уникати власнику чи генеральному директору, щоб запобігти марному витрачанню коштів на рекламу та просування.

  • Стаття
    Управління брендом як процес

    Якими є основні компоненти управління маркою та на які підводні камені можуть наражатися компанії в цьому процесі?

  • Стаття
    Три питання для бренд-менеджера

    Маркетинг та брендинг для багатьох – це щось на кшталт обслуговування продажу, а тому дуже часто не витримується баланс між коротко- та довгостроковими цілями бізнесу.

  • Стаття
    Маркетинг без витрат, або Як знайти нафту на своєму городі

    На яких клієнтах варто концентруватися: на нових чи постійних? Як зробити вартість неважливою для клієнта? Як діяти, щоб клієнти частіше вас рекомендували?

  • Стаття
    Новітня демографія

    Компанії перестають розуміти поведінку споживачів. Люди більше не ведуть себе так, як «зобов'язані». Потрібно шукати нові підходи, аби зберегти свої позиції. Як це зробити?

  • Стаття
    Розповідь про «Чашку»

    На Школі ресторанного менеджменту в kmbs власник мережі кав'ярень «Чашка» Ігор Сухомлин розповів про те, як виник його бізнес, а також про цінності, просування та аудиторію.

  • Стаття
    Портрет інновації

    У компанії є дві основні функції, що генерують результат, роблять гроші. Це маркетинг та інновації. Вся інша діяльність має живити ці функції.

  • Стаття
    Тримати фокус

    Рік, який нещодавно розпочався, – ідеальний час для того, щоб переоцінити старі процеси і реалізувати нові ідеї. На чому варто сфокусуватись власникам малого бізнесу?

  • Стаття
    Мережеві гроші

    Засновник компанії eMonetization Гай Клайман поділився практичними порадами з монетизації трафіку.

  • Стаття
    Обличчя бренду

    Директор та власниця бізнесу з індивідуального пошиву взуття та аксесуарів «Kachorovska» поділилася досвідом створення компанії та її вдалого зростання.