Mатеріали за тегом маркетинг

  • Блог
    Інсайти від Сета Годіна: грані простоти

    Як обрати показники для вимірювання успіху ваших маркетингових кампаній? Чи варто примушувати аудиторію почуватись дискомфортно? Відомий фахівець з маркетингу Сет Годін продовжує ділитись цікавими думками у своєму блозі.

  • Стаття
    Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо

    Чому така раціональна наука, як маркетинг, говорить нам, що раціональності не існує? І що насправді є рушієм наших споживчих рішень? Про це йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу».

  • Блог
    Продаж як виклик

    Що складніше: залучити клієнта-новачка на вашому ринку чи стимулювати людину перейти від компанії, у якої вона купувала досі, до вас? Про це розмірковує автор бестселерів з маркетингу Сет Годін у своєму блозі.

  • Блог
    Три маркетингові поради від Сета Годіна

    Як донести свою ідею до масової аудиторії? Як переконати людину придбати товар чи послугу, що стосується майбутнього? Про це розмірковує у своєму блозі відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Слухання як ринковий інструмент

    Як слухання допомагає компаніям завоювати сильну позицію на ринку? І яка небезпека виникає потім? Про це розмірковує відомий блогер та автор бізнес-бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Як створити реальну цінність для клієнта

    За статистикою, перші три компанії, які впровадили інноваційну клієнтську цінність, отримують 80% ринку. Іншим дістається лише 20%. Щоб створити реальну цінність, необхідно знати, які завдання клієнт має намір розв‘язати, і які результати отримати.

  • Блог
    Ієрархія цінності продукту

    Як конкурують між собою товари та послуги? Як визначити, хто переможе у битві за споживача? Про це розмірковує Сет Годін, один з найвідоміших експертів з маркетингу у світі.

  • Відео
    Дані та довіра

    Як вільний доступ до інформації корелює із довірою між споживачем та бізнесом? Як компанія може збільшити довіру до себе? Про це розповідає професор маркетингу Стенфордського університету Педро Гардете.

  • Стаття
    Ми усі дивакуваті

    Колись ринок керувався принципом масовості. Найбільше заробляли компанії, які створювали товари або послуги для широкої публіки. Реклама діяла на більшість людей, викликаючи у них прогнозовану реакцію. Однак тепер успіх масового продукту ставатиме все рідкіснішою подією, - стверджує автор міжнародних бестселерів Сет Годін.

  • Відео
    Аріанна Хаффінгтон: інформація vs мудрість

    Легенда медіа-світу та засновниця сайту The Huffington Post Аріанна Хаффінгтон - про створення свого бізнесу, а також про внутрішні сумніви, великі рішення та самовідновлення.

  • Блог
    Магія показників

    Числа легко порівняти між собою, вони роблять складним приховування проблеми. Проте вимірювання будь-яких показників має певні обмеження, - впевнений відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Ціна скарги

    Компанії, які відповідають на адресовані їм скарги клієнтів, мають можливість кардинально підвищити лояльність споживачів. Як варто використовувати онлайн-інструменти для отримання зворотного зв‘язку та реагування на нього?

  • Інтерв'ю
    Полювання на можливості

    Як компанія Roll Global досягла світового лідерства? Як їй вдається продавати свою продукцію набагато дорожче, ніж конкуренти? Про це - в інтерв'ю із засновником корпорації.

  • Стаття
    Крок уперед

    Маркетинг-директор Prom.ua Олексій Філановський на Школі маркетингу в kmbs поділився думками про те, як вийти на ринок з новим товаром і отримати максимальний попит.

  • Стаття
    Парадокси демографії

    Компанії продовжують поділяти своїх клієнтів за статтю, віком та іншими демографічними показниками. Однак, як свідчить досвід останніх років, це працює не завжди.

  • Стаття
    Макс Бурцев: «Знайдіть кіногероя, що схожий на вашого споживача»

    Що таке креатив? Як знаходити ідеї, позиціонувати продукт і нестандартно проводити клієнтські дослідження?

  • Блог
    Мікс ідей від Сета Годіна

    Добірка свіжих цікавих постів з блогу маркетинг-гуру та автора міжнародних бестселерів з маркетингу.

  • Стаття
    Брендинг для лідерів

    П’ять помилок, яких варто уникати власнику чи генеральному директору, щоб запобігти марному витрачанню коштів на рекламу та просування.

  • Стаття
    Управління брендом як процес

    Якими є основні компоненти управління маркою та на які підводні камені можуть наражатися компанії в цьому процесі?

  • Стаття
    Три питання для бренд-менеджера

    Маркетинг та брендинг для багатьох – це щось на кшталт обслуговування продажу, а тому дуже часто не витримується баланс між коротко- та довгостроковими цілями бізнесу.