Mатеріали за тегом маркетинг

  • Відео
    Коли дані зустрічаються з мистецтвом

    Які обмеження мають звичні способі візуалізації даних? Чому мистецтво є дієвим інструментом для відображення інформації? Про це розмірковує у відео Керрі Рой, мисткиня, що працює із даними.

  • Інтерв'ю
    Великі зміни

    Як мережа Metro Cash&Carry Ukraine використовує великі дані, щоб забезпечити персоналізований підхід до надання акційних пропозицій споживачам? Про це розповіла маркетинг-директор Metro Cash&Carry Ukraine Оксана Кулікова.

  • Стаття
    Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнта

    Великі дані можуть чимало зробити для маркетингу. У тому числі – допомогти знайти відповіді на два найскладніші запитання, що над ними міркують маркетологи з першого дня існування цієї професії.

  • Блог
    Прямий доступ у тренді

    Останні декілька років чимало великих компаній у розвинених країнах стикнулись з новим викликом – появою бізнесів, що працюють із клієнтами напряму. Вони пропонують більш персоналізовані продукти й зручну доставку – і  це є першою ознакою глобальної зміни способу купівлі товарів та послуг.

  • Стаття
    Етапи побудови бренд-стратегії

    Системність та структурованість процесу та готовність потягом кількох років вкладати в справу час, енергію та кошти, — такими є базові передумови побудови бренду. Через які етапи потрібно пройти при розробці бренд-стратегії?

  • Блог
    Сет Годін: думки про критику

    Як реагувати на ситуацію, коли ваші ідеї постійно заперечують? Або коли ваш продукт критикують? Про це розмірковує у своєму блозі відомий фахівець з маркетингу Сет Годін.

  • Стаття
    Культура і бренд

    У минулому бізнес являв собою «чорну скриньку» - ті, хто знаходились зовні, не знали, що саме відбувається всередині. Сьогодні ж компанії стають все більш прозорими (часом – не за власним бажанням). Тому внутрішня культура не просто впливає на бренд, а сама нерідко стає брендом.

  • Стаття
    До лояльності через сприйняття

    Ще десять років тому для більшості власників бренд був чимось другорядним. Зараз ситуація потроху змінюється, і у власників виникає чимало запитань. Як упевнитись, що бренд є успішним та впізнаваним, а бренд-менеджер ефективним?

  • Блог
    Інсайти від Сета Годіна: грані простоти

    Як обрати показники для вимірювання успіху ваших маркетингових кампаній? Чи варто примушувати аудиторію почуватись дискомфортно? Відомий фахівець з маркетингу Сет Годін продовжує ділитись цікавими думками у своєму блозі.

  • Стаття
    Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо

    Чому така раціональна наука, як маркетинг, говорить нам, що раціональності не існує? І що насправді є рушієм наших споживчих рішень? Про це йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу».

  • Блог
    Продаж як виклик

    Що складніше: залучити клієнта-новачка на вашому ринку чи стимулювати людину перейти від компанії, у якої вона купувала досі, до вас? Про це розмірковує автор бестселерів з маркетингу Сет Годін у своєму блозі.

  • Блог
    Три маркетингові поради від Сета Годіна

    Як донести свою ідею до масової аудиторії? Як переконати людину придбати товар чи послугу, що стосується майбутнього? Про це розмірковує у своєму блозі відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Слухання як ринковий інструмент

    Як слухання допомагає компаніям завоювати сильну позицію на ринку? І яка небезпека виникає потім? Про це розмірковує відомий блогер та автор бізнес-бестселерів Сет Годін.

  • Стаття
    Драматургія нативної реклами

    Сьогодні практично не існує товару, який неможливо було б скопіювати чи замінити. В умовах, коли виробити можна все, акценти зміщуються на вміння продавати. А в самому продажу домінуючою стає довіра клієнта, яку все складніше завоювати.

  • Стаття
    Як створити реальну цінність для клієнта

    За статистикою, перші три компанії, які впровадили інноваційну клієнтську цінність, отримують 80% ринку. Іншим дістається лише 20%. Щоб створити реальну цінність, необхідно знати, які завдання клієнт має намір розв‘язати, і які результати отримати.

  • Блог
    Ієрархія цінності продукту

    Як конкурують між собою товари та послуги? Як визначити, хто переможе у битві за споживача? Про це розмірковує Сет Годін, один з найвідоміших експертів з маркетингу у світі.

  • Відео
    Дані та довіра

    Як вільний доступ до інформації корелює із довірою між споживачем та бізнесом? Як компанія може збільшити довіру до себе? Про це розповідає професор маркетингу Стенфордського університету Педро Гардете.

  • Стаття
    Ми усі дивакуваті

    Колись ринок керувався принципом масовості. Найбільше заробляли компанії, які створювали товари або послуги для широкої публіки. Реклама діяла на більшість людей, викликаючи у них прогнозовану реакцію. Однак тепер успіх масового продукту ставатиме все рідкіснішою подією, - стверджує автор міжнародних бестселерів Сет Годін.

  • Відео
    Аріанна Хаффінгтон: інформація vs мудрість

    Легенда медіа-світу та засновниця сайту The Huffington Post Аріанна Хаффінгтон - про створення свого бізнесу, а також про внутрішні сумніви, великі рішення та самовідновлення.

  • Блог
    Магія показників

    Числа легко порівняти між собою, вони роблять складним приховування проблеми. Проте вимірювання будь-яких показників має певні обмеження, - впевнений відомий експерт з маркетингу Сет Годін.

  • Блог
    Ціна скарги

    Компанії, які відповідають на адресовані їм скарги клієнтів, мають можливість кардинально підвищити лояльність споживачів. Як варто використовувати онлайн-інструменти для отримання зворотного зв‘язку та реагування на нього?