Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Брендинг для лідерів

    П’ять помилок, яких варто уникати власнику чи генеральному директору, щоб запобігти марному витрачанню коштів на рекламу та просування.

  • Стаття
    Управління брендом як процес

    Якими є основні компоненти управління маркою та на які підводні камені можуть наражатися компанії в цьому процесі?

  • Стаття
    Три питання для бренд-менеджера

    Маркетинг та брендинг для багатьох – це щось на кшталт обслуговування продажу, а тому дуже часто не витримується баланс між коротко- та довгостроковими цілями бізнесу.

  • Блог
    Фокус на медіа

    Як зрозуміти, які соціальні медіа вам потрібні, а на які не варто витрачати час?

  • Блог
    Як створити продукт, про який мріють клієнти

    Деякі думки, занотовані на події з Сергієм Ноздрачьовим, підприємцем та викладачем kmbs, у рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Маркетинг без витрат, або Як знайти нафту на своєму городі

    На яких клієнтах варто концентруватися: на нових чи постійних? Як зробити вартість неважливою для клієнта? Як діяти, щоб клієнти частіше вас рекомендували?

  • Стаття
    Новітня демографія

    Компанії перестають розуміти поведінку споживачів. Люди більше не ведуть себе так, як «зобов'язані». Потрібно шукати нові підходи, аби зберегти свої позиції. Як це зробити?

  • Стаття
    Розповідь про «Чашку»

    На Школі ресторанного менеджменту в kmbs власник мережі кав'ярень «Чашка» Ігор Сухомлин розповів про те, як виник його бізнес, а також про цінності, просування та аудиторію.

  • Блог
    kmbs IDEA days: які digital-інструменти потрібні вашому бренду

    Добірка ідей з майстер-класу Володимира Смірнова у рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Портрет інновації

    У компанії є дві основні функції, що генерують результат, роблять гроші. Це маркетинг та інновації. Вся інша діяльність має живити ці функції.

  • Стаття
    Тримати фокус

    Рік, який нещодавно розпочався, – ідеальний час для того, щоб переоцінити старі процеси і реалізувати нові ідеї. На чому варто сфокусуватись власникам малого бізнесу?

  • Стаття
    Мережеві гроші

    Засновник компанії eMonetization Гай Клайман поділився практичними порадами з монетизації трафіку.

  • Стаття
    Обличчя бренду

    Директор та власниця бізнесу з індивідуального пошиву взуття та аксесуарів «Kachorovska» поділилася досвідом створення компанії та її вдалого зростання.

  • Стаття
    Бренд як випромінювач тепла

    Як створити по-справжньому сильний бренд, який би став джерелом стійкої конкурентної переваги?

  • Стаття
    Не ціною єдиною

    Як мережа аптек «Подорожник» завойовує прихильність клієнтів.

  • Стаття
    4 способи підвищити лояльність

    Чотири приклади - як збільшити довіру й прихильність клієнтів не зовсім звичними шляхами.

  • Стаття
    Книжкова справа

    Cпіввласник «Буферної Бухти» Слава Баранський розповів, навіщо і як саме створювати власну книгу.

  • Блог
    Три стратегії цифрового маркетингу

    Один з секретів ефективного цифрового маркетингу полягає у чіткому визначенні мети і підборі методів її досягнення.

  • Стаття
    Комунікація без “мертвих зон”

    Як перевірити - чи використовуєте ви всі можливості для маркетингу свого бренду.

  • Стаття
    Спеції і маркетинг

    Історія про те, як повернути інвестиції в створення нового продукту за півтора місяці.

  • Блог
    Як «вбудувати» маркетинг в продукт?

    Найуспішніші бізнеси створюють такий продукт, що споживачі не лише хочуть його купити, а й розказати друзям.