Mатеріали за тегом маркетинг

  • Стаття
    Соціальні стратегії-2014: план дій

    Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих.

  • Стаття
    Для будь-якого розміру

    Керівники FozzyGroup та «Сільпо» поділились своїм баченням маркетингу у великому та малому бізнесі.

  • Стаття
    Як примирити відділи маркетингу і продажів

    Лояльність до свого підрозділу, а не до компанії в цілому - явище поширене, як і розмови «який відділ найпотрібніший».

  • Стаття
    Одне слово для бренду

    Про те, чому жадібність – дуже погана риса для маркетолога, чому дослідження неефективні і про багато іншого.

  • Стаття
    Соціальні мережі для бізнесу: не маркетингом єдиним

    Соціальні мережі можна використовувати не лише для маркетингу поза компанією, але і всередині.

  • Стаття
    Медіа в тандемі

    Світ навколо нас – полімедійний, це варто враховувати при плануванні маркетингових комунікацій.

  • Стаття
    Гра з клієнтом

    Про те, для чого потрібна гейміфікація, і як використати її у спілкуванні зі споживачами.

  • Стаття
    5 маркетингових передбачень на 2013 рік

    Які тренди варто враховувати маркетологам, плануючи свою активність на наступний рік?

  • Стаття
    Як забаганки клієнтів допомагають заробляти

    Щоб процвітати, компаніям варто не просто пропонувати якісний сервіс, але й перетворитися на «служників» для клієнтів. Тобто вдовольняти специфічні потреби, бажаня та примхи споживачів цілодобово і в будь-якому місці.

  • Блог
    Гептаграма впливу

    Стратегія, тактика, управління, репутація, наполегливість, бажання досягти успіху та страх - сім елементів, які формують гептаграму впливу.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Стаття
    Чи потрібні бізнесу соціальні мережі?

    Після нещодавнього IPO Facebook посилюються розмови про те, що соціальні мережі – це чергова бульбашка. Чи дійсно вони потрібні бізнесу? Про це далі.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.

  • Стаття
    Trendwatching: "Новізм"

    Чому саме зараз споживачі найбільше прагнуть новизни? І чому це може обернутися раєм або пеклом для брендів? Свіжа підбірка трендів від trendwatching.com.

  • Блог
    Тенденції заходу: інший погляд на розвиток продажів в В2В

    Західний B2B-сегмент масово переходить до нової моделі розвитку продажів, використовуючи інструменти автоматизації маркетингу.

  • Стаття
    Тетяна Абрамова: Від мрії – до успішного бренду

    Про історію розвитку українського фешн-бренду РІТО в рамках проекту «Літній City Class» від компанії OLMAX і школи розвитку людини Humantime розповіла засновниця і директорка торгової марки Тетяна Абрамова.

  • Блог
    Сім гріхів маркетингу

    Нетерплячість… великий маркетинг потребує часу. Якщо працювати неправильно (і поспішати), результат обійдеться вдесятеро дорожче, ніж працюючи повільно, але правильно.

  • Інтерв'ю
    Анна Боднарчук: Найголовніша перевага інтернет-маркетингу - це прозорість

    Анна Боднарчук, директор супермаркету ліцензійного програмного забезпечення "Софткей-Україна", розповіла innovations.com.ua про плюси інтернет-маркетингу, особливості його впровадження та специфіку його розвитку в Україні.

  • Блог
    Заглянути в свідомість через Brand Tags

    Я не часто пишу огляди продуктів. Проте цього разу дещо дійсно зацікавило мене. Насамперед пишу як споживач, а тоді вже як маркетолог.

  • Блог
    Візуальні молотки говорять до споживачів

    Візуальний молоток розповідає про ваш бренд, саме тому він настільки ефективний. Шматочок лайму говорить, що Corona – це автентичне мексиканське пиво.