Mатеріали за тегом маркетинг

  • Блог
    Три стратегії цифрового маркетингу

    Один з секретів ефективного цифрового маркетингу полягає у чіткому визначенні мети і підборі методів її досягнення.

  • Стаття
    Комунікація без “мертвих зон”

    Як перевірити - чи використовуєте ви всі можливості для маркетингу свого бренду.

  • Стаття
    Спеції і маркетинг

    Історія про те, як повернути інвестиції в створення нового продукту за півтора місяці.

  • Блог
    Як «вбудувати» маркетинг в продукт?

    Найуспішніші бізнеси створюють такий продукт, що споживачі не лише хочуть його купити, а й розказати друзям.

  • Стаття
    Ключ до тексту

    Ольга Соломатіна, редактор «Ъ Коммерсант», розповіла, як швидко і якісно складати прес-релізи, розсилки, інші тексти.

  • Стаття
    Клієнтоорієнтованість як філософія

    Клієнтоорієнтованість найчастіше є скоріш результатом інтуїції керівника, аніж продуманих кроків.

  • Блог
    Чому повчитися у Apple?

    Під час останньої рецесії Apple знову встановила рекорд з продажу своєї продукції. Завдяки чому їй це вдалося?

  • Стаття
    Соціальні стратегії-2014: план дій

    Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих.

  • Стаття
    Для будь-якого розміру

    Керівники FozzyGroup та «Сільпо» поділились своїм баченням маркетингу у великому та малому бізнесі.

  • Стаття
    Як примирити відділи маркетингу і продажів

    Лояльність до свого підрозділу, а не до компанії в цілому - явище поширене, як і розмови «який відділ найпотрібніший».

  • Стаття
    Одне слово для бренду

    Про те, чому жадібність – дуже погана риса для маркетолога, чому дослідження неефективні і про багато іншого.

  • Стаття
    Соціальні мережі для бізнесу: не маркетингом єдиним

    Соціальні мережі можна використовувати не лише для маркетингу поза компанією, але і всередині.

  • Стаття
    Медіа в тандемі

    Світ навколо нас – полімедійний, це варто враховувати при плануванні маркетингових комунікацій.

  • Стаття
    Гра з клієнтом

    Про те, для чого потрібна гейміфікація, і як використати її у спілкуванні зі споживачами.

  • Стаття
    5 маркетингових передбачень на 2013 рік

    Які тренди варто враховувати маркетологам, плануючи свою активність на наступний рік?

  • Стаття
    Як забаганки клієнтів допомагають заробляти

    Щоб процвітати, компаніям варто не просто пропонувати якісний сервіс, але й перетворитися на «служників» для клієнтів. Тобто вдовольняти специфічні потреби, бажаня та примхи споживачів цілодобово і в будь-якому місці.

  • Блог
    Гептаграма впливу

    Стратегія, тактика, управління, репутація, наполегливість, бажання досягти успіху та страх - сім елементів, які формують гептаграму впливу.

  • Блог
    Пояснення війн заморожених йогуртів

    Найкращий спосіб стати кращим маркетологом для вашого бренду – це вивчення інших категорій. Принципи фокусування, унікальності назв брендів та візуальних молотків набагато легше розпізнати в категоріях, які вам не знайомі. Коли ви навчитесь розпізнавати принципи, тоді почнеться важка робота застосування їх до вашого бренду.

  • Стаття
    Чи потрібні бізнесу соціальні мережі?

    Після нещодавнього IPO Facebook посилюються розмови про те, що соціальні мережі – це чергова бульбашка. Чи дійсно вони потрібні бізнесу? Про це далі.

  • Блог
    Візуальний молоток Америки

    Країна – це бренд і її прапор може стати потужним візуальним молотком. Проте не багато країн мають сильний прапор-молоток, адже більшість прапорів на стільки схожі, що їх неможливо ідентифікувати.

  • Блог
    Супермен, Бетмен і світогляди

    Кожен з нас бачить світ по-своєму, а наші світогляди згортаються у згустки. Деякі люди зосереджені на сьогоднішньому дні, інші – на завтрашньому. Деякі люди дивляться на інновації, як на можливість, інші - бачать ризик.