Mатеріали за тегом маркетинг

  • Блог
    Паблісіті не купити

  • Стаття
    Соціальні медіа: тактика, а не стратегія

    Сьогодні з-поміж ряду брендів спостерігається тенденція гонитви за трендами і сліпого посилення своєї активності у соціальних медіа не тому, що це розвиває бренд, а тому що це модно і потрібно. Але ж маркетинг - не мода. Читайте думки Лори Райз, визнаного експерта з маркетингу, присвячені цьому питанню.

  • Інтерв'ю
    Наталія Лімонова: Давати людям можливість розкрити свій потенціал - частина моєї місії

    Читайте ексклюзивне інтерв’ю з Наталією, в якому вона розповідає про маркетинг та інновації в меблевій галузі, а також нові горизонти розвитку компанії "СНАЙТ".

  • Стаття
    Маркетинг: ігри розуму

    Ефективність роботи маркетолога залежить не стільки від якості його підготовки, скільки від уміння правильно аналізувати інформацію і мислити стратегічно.

  • Стаття
    Цифрова реальність бізнесу

    Источник: Стратегии, ноябрь 2010Автор: Михаил Нестор, директор по развитию бизнеса, Nords PR UkraineЦифровая реальность наступает. Новые медиа — это не просто присутствие в Facebook или Twitter, а место обитания ваших целевых аудиторий.

  • Стаття
    Десять трендів молодіжного маркетингу [частина 2]

  • Стаття
    Найближче майбутнє реклами та поради українським рекламодавцям

    Автори: Ольга Ваганова, представник в Україні інноваційної маркетингової групи Futurelab, та Дмитро Кутовий, директор медіаагенції Nostra Communications  

  • Стаття
    Десять трендів молодіжного маркетингу [частина 1]

    "10 трен

  • Стаття
    Subject: Послання до українських брендів

    cтаття надрукована в innovations.journal'2010 Кілька настанов українським брендам від Андрія Федоріва, директора групи компаній  UNITED Communications Group і бренд-менеджера Україн

  • Блог
    Як нуль сприяє креативу

    Cьогодні зранку, піднімаючись сходами на четвертий поверх kmbs у четвертому корпусі Києво-Могилянської академії, сфотографувала ось ці милі квіточки на підвіконні другого поверху.

    коментарі
  • Стаття
    Верстат інновацій

    за матеріалами "The innovation machine", Schumpeter Aug 26th 2010, The Economist  

  • Стаття
    Інтернет-тренди: що вони змінять для бізнесу?

    Автор: Олена Занічковська, компанія e-design, провайдер Інтернет-рішень і партнер innovations.com.ua 

  • Стаття
    Україна – бренд!

    стаття за виступом Андрія Федоріва на відкритій події Innovations - "Бренд Україна. Виклик для бізнесу", [18 червня, kmbs]

    коментарі
  • Стаття
    Нові медіа

    Нові форми медіа завжди спричиняли моральну паніку: друкарський прес, газети, книжки з м’якою обкладинкою і телебачення – усіх їх колись засуджували як загрозу для інтелекту споживачів і їх морального духу.

  • Стаття
    Маркетинг: чого варті слова без музики?

    Що важливіше у пісні - слова чи музика? Думаю, більшість погодиться з тим, що музика є значно важливішою. Згадайте пісню "Moon River", яка була вперше виконана Одрі Хепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані". Як фільм, так і пісня мали шалений успіх.

    коментарі
  • Стаття
    Маркетинг-принципи Ела Райза

    За матеріалами "The principles of marketing can be summarized in one word: FOCVS",Al Ries, Ad Age.com

  • Стаття
    Має рацію чи ні, клієнт завжди важливий

    Генрі Гордон Селфрідж, засновник універмагу Selfridges у Лондоні, першим сказав: "Клієнт завжди має рацію". Це не найцікавіша цитата на одній сторінці Словника найвідоміших цитат ХХ століття видавництва Penguin Books.

  • Стаття
    Маркетинг - королівство здорового глузду!

    Що ми розуміємо сьогодні під поняттям "інновація"? Слово надзвичайно заїжджене, тому слід чітко усвідомити суть і відрізняти від усього іншого.

  • Стаття
    Маркетинг-тренди: новий споживач

    Компании должны измениться вслед за своими клиентами. Экономический беспорядок, если так можно назвать сегодняшнюю ситуацию, стал своего рода очистительной процедурой. Люди меняются, и меняется их потребительское поведение. Эти изменения заметны уже настолько, что можно говорить о появлении "нового потребителя".

  • Стаття
    Ефективний маркетинг: який він сьогодні і завтра

    2 березня 2010 року Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] організувала круглий стіл "Ефективний маркетинг: який він сьогодні і завтра". Разом з визнаними маркетинг-директорами обговорили, які фактори впливатимуть на ефективність маркетингу сьогодні і завтра.

  • Стаття
    Клієнтоорієнтованість понад усе

    Нещодавно мені довелося написати негативне повідомлення про Galleria Park Hotel SF в Twitter: "Galleria Park Hotel SF не виконує прохання своїх гостей під гаслом "Наступного разу шукайте відповідний готель, а не тиху кімнату!".

    коментарі