Mатеріали за тегом стратегія

  • Стаття
    kmbs ALUMNI stories: бізнес як дзеркало

    Як знайти людей, з якими разом можна втілювати масштабні зміни? І як принципи власника знаходять відображення у його бізнесі? Про це розмірковує Олена Козлова, випускниця Presidents’ MBA kmbs, співзасновниця IT-компанії PLVision.

  • Стаття
    У контексті майбутнього

    Перед керівниками на певному етапі розвитку бізнесу постають питання: чи потрібно змінювати бізнес-модель? Коли саме і як це робити? Учасники Еxecutive МВА kmbs досліджували ці запитання під час міжнародного навчального модулю у Франції та Нідерландах.

  • Стаття
    Експорт між півкулями

    Для успішного розвитку компаній та виходу на експорт українських аграних виробників потрібні  не стільки закордонні моделі ведення бізнесу, скільки революція у власній свідомості, - впевнений Володимир Павелко, заступник декана kmbs з питань міжнародного розвитку.

  • Стаття
    Як конкурувати, не покладаючись на удачу

    На створення теорії "роботи" у Клейтона Крістенсена пішло два десятиліття. Вона дозволяє пояснити причинно-наслідкові механізми споживчого вибору і, відповідно, зробити інноваційний процес більш прогнозованим. Її мета - підказати успішним компаніям, як зростати.

  • Стаття
    Мудрість в книгах і бізнесі

    Яку практичну цінність можуть нести в собі бізнес-книги? Як вимірюється успішність компанії? Про це дискутували на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» Володимир Савчук, В'ячеслав Клімов та Алла Савченко.

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Стаття
    Держава: від Левіафана до «невидимки»

    Сучасна держава має бути не монстром, який знищує своїх громадян, а управлінцем, що створює умови для розвитку соціального капіталу та конкурентоспроможності країни. Як еволюціонувало поняття держави? І як воно прийшло до свого теперішнього сенсу?

    PDF версія

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Євген Пенцак: парадигма, середовище, стратегія та інженерія

    Під час лекції на бізнес-майданчику "Книжкового арсеналу" керівник програми Master of Banking and Finance kmbs Євген Пенцак розповів про легендарну книжку Насіма Талеба «Чорний лебідь».

  • Стаття
    Коли в Україні з’являться «величні компанії»

    Книгу Джима Коллінза «Від хорошого до величного» можна назвати мегабестселером ділової літератури. Під час події на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» Петро Чернишов, президент компанії «Київстар», розповів, у чому полягає цінність цієї книги.

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Стаття
    Конкуренція + співпраця

    Який підхід може врятувати цілий регіон від банкрутства та зробити його світовим лідером? Йдеться про бізнес-кластери – концепцію, завдяки якій конкуренти можуть разом розвиватись, створюючи при цьому значно більшу цінність, ніж поодинці.

  • Стаття
    Як запустити зміни в компанії

    Володимир Павелко - про те, чому необхідно виходити із зони комфорту, як Pepsi стала лідером ринку завдяки спільному ворогу, і чим бізнес схожий на акваріум.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Як перемогти в епоху невизначеності?

    Те, що українці останні 20 років живуть у турбулентному середовищі, - ні для кого не секрет. Те, що в глобальному світі тенденція до постійних змін має все більш тривалий і безперервний цикл, також не є секретом.

  • Стаття
    Стратегічна майстерність

    Статистика компаній, які працюють над стратегією, не є оптимістичною:  дев’ять із десяти не досягають успіху. Чому так стається? І яким, власне, має бути зміст стратегії?

  • Стаття
    Логіка відкритості

    Маленька компанія стає партнером глобальної корпорації – і виходить на новий рівень розвитку. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта. Все це стає можливим завдяки логіці відкритих систем. Що це таке і як стосується українського бізнесу?

  • Стаття
    Зміна мислення: від сировини до цінності

    У сьогоднішньому світі є надлишок грошей та невикористаних можливостей для розвитку як держави, так і бізнесу. Йдеться про створення якісно нового типу проектів, бізнесу, партнерства для України - з яскравими міжнародними ознаками.

  • Стаття
    ДНК стратегічного лідерства

    Хто такий стратегічний лідер? І що він має закласти в основу культури компанії, щоб започаткувати довгостроковий цілеспрямований рух?

  • Стаття
    Вибір та амбіції

    За який час Україна може кардинально змінитись, наблизившись до Європи? Які уроки можна отримати з досвіду євроінтеграції Литви? Про це розповів у kmbs Юргіс Вільчінскас, керівник департаменту преси та інформації Представництва ЄС в Україні.