Mатеріали за тегом стратегія

  • Інтерв'ю
    У новій ролі

    Про те, як логістичний оператор перебирає на себе роль дистриб‘ютора і впроваджує бізнес-модель платформи, розповів комерційний директор компанії Ekol Ukraine та випускник Executive MBA kmbs Олексій Северин.

  • Стаття
    Тренди-2018: експансія за межі міст

    Поглиблення розриву між культурою міст та сільської місцевості спостерігається у багатьох країнах, а його наслідком стає значний контраст між різними частинами однієї держави. Які можливості такий тренд відкриває для бізнеса?

  • Інтерв'ю
    kmbs ALUMNI stories: бізнес як дзеркало

    Як знайти людей, з якими разом можна втілювати масштабні зміни? І як принципи власника знаходять відображення у його бізнесі? Про це розмірковує Олена Козлова, випускниця Presidents’ MBA kmbs, співзасновниця IT-компанії PLVision.

  • Інтерв'ю
    Виклики першопрохідця

    Томас Бруннер, співвласник компанії «Агро Плюс 2006» і випускник Presidents‘ MBA kmbs, вже сім років займається втіленням ідеї виготовлення м‘яса без антибіотиків. В інтерв‘ю він розповів, з якими викликами стикається підприємець при побудові нового ринку.

  • Відео
    Формування замість адаптації

    Як варто діяти бізнесу в умовах невизначеності? Якої пастки потрібно стерегтись? Про це розповідає у короткому відео Джон Хейгл, засновник і лідер центра стратегічних досліджень компанії Deloitte.

  • Стаття
    У контексті майбутнього

    Перед керівниками на певному етапі розвитку бізнесу постають питання: чи потрібно змінювати бізнес-модель? Коли саме і як це робити? Учасники Еxecutive МВА kmbs досліджували ці запитання під час міжнародного навчального модулю у Франції та Нідерландах.

  • Відео
    Джинні Рометті про довіру до нових технологій

    Генеральний директор компанії IBM розповіла про пристрасть до роботи, про те, як штучний інтелект та інші технології впливатимуть на наше життя, а також про зміни, що чекають на бізнес.

  • Стаття
    Експорт між півкулями

    Для успішного розвитку компаній та виходу на експорт українських аграних виробників потрібні  не стільки закордонні моделі ведення бізнесу, скільки революція у власній свідомості, - впевнений Володимир Павелко, заступник декана kmbs з питань міжнародного розвитку.

  • Інтерв'ю
    Органічна експансія

    Як виходити на ринки інших країн, де культура споживання відрізняється від вітчизняної? Що можна протиставити лобовій конкуренції з великими гравцями? Про це розповів співвласник компанії «УКРОЛІЯ», учасник Presidents‘ MBA kmbs Юрій Шевченко.

  • Відео
    Співпраця і «дилема в‘язня»

    На що сьогодні потрібно звертати увагу бізнесу, формуючи стратегію? Чим може бути корисною «дилема в‘язня» для цього процесу? Про це розповідає у короткому відео Баррі Нелбафф, професор Єльської школи менеджменту та експерт в області теорії ігор і стратегічного мислення.

  • Інтерв'ю
    Зі швидкістю моди

    Чи реально українському бізнесу завоювати світову фешн-сферу? І що потрібно для розбудови вітчизняної модної екосистеми? Про це розповіли Ася Мхітарян та Дмитро Євенко, власники мультибрендового бутика Asthik і бренду Ienki Ienki, учасники програми Presidents‘ MBA kmbs.

  • Стаття
    Як конкурувати, не покладаючись на удачу

    На створення теорії "роботи" у Клейтона Крістенсена пішло два десятиліття. Вона дозволяє пояснити причинно-наслідкові механізми споживчого вибору і, відповідно, зробити інноваційний процес більш прогнозованим. Її мета - підказати успішним компаніям, як зростати.

  • Інтерв'ю
    Краса в екосистемі

    Як народжується ідея, здатна трансформувати не лише окремий бізнес, а й змінити стан речей у певній сфері? Як зробити так, щоб цією ідеєю «загорілась» команда? Про це розповіла Софія Роголь, співвласниця компанії «Естет» та випускниця Presidents’ MBA kmbs.

  • Інтерв'ю
    Пошук власних запитань

    Своїми думками щодо доцільності переходу в онлайн, пріоритетів компанії та особливостей конкуренції в ритейлі поділився Сергій Войцеховський, керівник управління проектів корпорації АТБ та випускник Executive MBA kmbs, в інтерв’ю для проекту kmbs ALUMNI stories.

  • Стаття
    Мудрість в книгах і бізнесі

    Яку практичну цінність можуть нести в собі бізнес-книги? Як вимірюється успішність компанії? Про це дискутували на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» Володимир Савчук, В'ячеслав Клімов та Алла Савченко.

  • Блог
    Засновник vs управлінець: нові дані

    Ми часто ідеалізуємо людей, які змогли перетворити ідею на багатомільярдний бізнес. Однак приклади, подібні Джеффу Безосу, Біллу Гейтсу та Річарду Бренсону, - скоріше винятки з правила. Чому засновник-візіонер може виявитись поганим управлінцем?

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Інтерв'ю
    Євген Пенцак: "Головна мета кожної держави – зробити людей щасливими"

    Яку роботу виконуватиме людина у роботизованому світі? І чому нам треба розвивати закладені природою таланти і навмисно наражати себе на стреси? Про це розповів Євген Пенцак, керівник програми MBF kmbs.

  • Відео
    Цінність платформ

    Що продають компанії, які використовують бізнес-модель платформи? Хто створює цінність, яку вони пропонують? Про це й багато іншого – у виступі Маршалла ван Альстайна, голови кафедри інформаційних систем Бостонського університету.

  • Стаття
    Держава: від Левіафана до «невидимки»

    Сучасна держава має бути не монстром, який знищує своїх громадян, а управлінцем, що створює умови для розвитку соціального капіталу та конкурентоспроможності країни. Як еволюціонувало поняття держави? І як воно прийшло до свого теперішнього сенсу?

    PDF версія