Mатеріали за тегом стратегія

  • Інтерв'ю
    Краса в екосистемі

    Як народжується ідея, здатна трансформувати не лише окремий бізнес, а й змінити стан речей у певній сфері? Як зробити так, щоб цією ідеєю «загорілась» команда? Про це розповіла Софія Роголь, співвласниця компанії «Естет» та випускниця Presidents’ MBA kmbs.

  • Інтерв'ю
    Пошук власних запитань

    Своїми думками щодо доцільності переходу в онлайн, пріоритетів компанії та особливостей конкуренції в ритейлі поділився Сергій Войцеховський, керівник управління проектів корпорації АТБ та випускник Executive MBA kmbs, в інтерв’ю для проекту kmbs ALUMNI stories.

  • Стаття
    Мудрість в книгах і бізнесі

    Яку практичну цінність можуть нести в собі бізнес-книги? Як вимірюється успішність компанії? Про це дискутували на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» Володимир Савчук, В'ячеслав Клімов та Алла Савченко.

  • Блог
    Засновник vs управлінець: нові дані

    Ми часто ідеалізуємо людей, які змогли перетворити ідею на багатомільярдний бізнес. Однак приклади, подібні Джеффу Безосу, Біллу Гейтсу та Річарду Бренсону, - скоріше винятки з правила. Чому засновник-візіонер може виявитись поганим управлінцем?

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Інтерв'ю
    Євген Пенцак: "Головна мета кожної держави – зробити людей щасливими"

    Яку роботу виконуватиме людина у роботизованому світі? І чому нам треба розвивати закладені природою таланти і навмисно наражати себе на стреси? Про це розповів Євген Пенцак, керівник програми MBF kmbs.

  • Відео
    Цінність платформ

    Що продають компанії, які використовують бізнес-модель платформи? Хто створює цінність, яку вони пропонують? Про це й багато іншого – у виступі Маршалла ван Альстайна, голови кафедри інформаційних систем Бостонського університету.

  • Стаття
    Держава: від Левіафана до «невидимки»

    Сучасна держава має бути не монстром, який знищує своїх громадян, а управлінцем, що створює умови для розвитку соціального капіталу та конкурентоспроможності країни. Як еволюціонувало поняття держави? І як воно прийшло до свого теперішнього сенсу?

    PDF версія

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Євген Пенцак: парадигма, середовище, стратегія та інженерія

    Під час лекції на бізнес-майданчику "Книжкового арсеналу" керівник програми Master of Banking and Finance kmbs Євген Пенцак розповів про легендарну книжку Насіма Талеба «Чорний лебідь».

  • Відео
    kmbs CHANGE talks: Іван Міклош про трансформаційні зміни в країні

    Іван Міклош - словацький політик, один з лідерів економічної трансформації Словаччини. На зустрічі з учасниками МВА-програм kmbs він розповів про свій досвід впровадження змін на рівні країни.

  • Стаття
    Коли в Україні з’являться «величні компанії»

    Книгу Джима Коллінза «Від хорошого до величного» можна назвати мегабестселером ділової літератури. Під час події на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу» Петро Чернишов, президент компанії «Київстар», розповів, у чому полягає цінність цієї книги.

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Інтерв'ю
    Стартап з 88-річною історією

    Випускниця Presidents’ MBA kmbs Ірина Костюшко вже три роки працює над відродженням традиційного для Житомирщини вирощування льону. В інтерв’ю для проекту kmbs ALUMNI stories вона розповіла про створення аграрного продукту із максимальною доданою вартістю.

  • Стаття
    Конкуренція + співпраця

    Який підхід може врятувати цілий регіон від банкрутства та зробити його світовим лідером? Йдеться про бізнес-кластери – концепцію, завдяки якій конкуренти можуть разом розвиватись, створюючи при цьому значно більшу цінність, ніж поодинці.

  • Блог
    Ідентичність компанії

    Управляти репутацією бізнесу неможливо, якщо не розібратись – якою є його ідентичність, яким його бачать споживачі, а також в інших важливих питаннях. Ця інформація дає компанії змогу покращити свій публічний імідж, а також підвищити власну ефективність.

  • Відео
    Організації майбутнього в Україні

    Про те, якими будуть організації майбутнього, йшлося під час дискусії на бізнес-майданчику "Книжкового арсеналу". Пропонуємо Вам відеозапис цієї події.

  • Інтерв'ю
    Нові шляхи Українки

    Як змінити місто, яке у минулому мало лише одну головну спеціалізацію? Над цим запитанням працює команда на чолі з Павлом Козирєвим, мером Українки. Він розповів про те, як еволюціонувала стратегія міста, про зародки кластерів та спілкування з громадою.

  • Стаття
    Як запустити зміни в компанії

    Володимир Павелко - про те, чому необхідно виходити із зони комфорту, як Pepsi стала лідером ринку завдяки спільному ворогу, і чим бізнес схожий на акваріум.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.