Mатеріали за тегом стратегія

  • Стаття
    Переосмислення бізнесу: досвід Віталія Івахова

    Віталій Івахов, власник групи компаній «Іспанський дім», «100% Інтер’єр» - мережі сучасних ресторанів, генеральний представник та дистриб’ютор ТМ «Illy» в Україні розповів свою історію трансформації бізнесу.

    фотовідео
  • Інтерв'ю
    Сергій Ноздрачьов: Подолання кордонів

    «Будь-які зовнішні досягнення мають сенс, тільки якщо є гармонія всередині», - впевнений інвестор та підприємець Сергій Ноздрачьов.

  • Інтерв'ю
    Марина Стародубська: "PR-ники подібні до пакувальників подарунків"

    Інтерв'ю з Мариною Стародубською, керуючим партнером комунікаційної компанії "Михайлов і Партнери. Україна", викдачем kmbs.

  • Стаття
    Whistle blowing: як подолати корпоративне зло?

    Світ прямує до побудови відкритої системи і рух до закритої системи стає дорожчим для всіх. Розглянемо кейс whistle blowing, який яскраво продемонстрований у фільмі "The Insider".

  • Інтерв'ю
    Олександр Барінов: Бізнес базується на здоровому глузді і економічній доцільності

    "Завдання нового СЕО - привнести свіжий погляд і надихнути команду на спільну роботу, дати новий імпульс і позначити напрям руху", - впевнений Олександр Барінов, головний виконавчий директор life:)

  • Стаття
    Керівна роль власників бізнесу

    Будь-який бізнес – це не лише грошові потоки, але й насамперед – стосунки між людьми. Читайте статтю за матеріалами дослідження взаємодії двох ролей у компанії – власника та управлінця.

  • Блог
    Економіка "малих"

    Ефекти масштабу давно відомі: великі фабрики - більш ефективні, як і великі мережі дистрибуції й масштабні рекламні кампанії.

  • Інтерв'ю
    Андрій Кремінь: Світ насправді простіший, і наше життя тим більше

    Андрій Кремінь - уповноважений Представник Наглядової Ради Об'єднаної Торгової Мережі МАФ "LOGIC LAST MILE" і випускник Президентської MBA kmbs. Андрій живе з сім'єю на Кіпрі, але іноді прилітає до України у бізнес-справах.

  • Стаття
    Соціальні медіа: тактика, а не стратегія

    Сьогодні з-поміж ряду брендів спостерігається тенденція гонитви за трендами і сліпого посилення своєї активності у соціальних медіа не тому, що це розвиває бренд, а тому що це модно і потрібно. Але ж маркетинг - не мода. Читайте думки Лори Райз, визнаного експерта з маркетингу, присвячені цьому питанню.

  • Інтерв'ю
    Наталія Лімонова: Давати людям можливість розкрити свій потенціал - частина моєї місії

    Читайте ексклюзивне інтерв’ю з Наталією, в якому вона розповідає про маркетинг та інновації в меблевій галузі, а також нові горизонти розвитку компанії "СНАЙТ".

  • Блог
    Ціннісна складова управлінського арсеналу

    Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими.

  • Блог
    Добре бути маленьким

    Ефекти масштабу давно відомі. Більші фабрики ефективніші, як і більші мережі дистрибуції і масштабніші рекламні кампанії. Дуже часто важко побороти великого конкурента, особливо якщо ринок чекає надійності та сподівається на збереження статус-кво.

  • Блог
    Навіщо вам бізнес-мавпи?

    Робота менеджера полягає не в тому, щоб відшукати дешеву робочу силу.

  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

    Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії.

    коментарі
  • Блог
    ПРОтиріччя у нашому житті

    Останнім часом я спостерігаю тотальні протиріччя майже звідусюди – від представників освіти, бізнесу, політики, засобів масової інформації тощо. Пропоную розібратися в природі протиріч на основі кількох яскравих прикладів.

    коментарі
  • Блог
    Дещо про природу ролі першої особи

    Досить часто доводиться переконуватися, наскільки "друга" чи інші "енні" особи в компанії не мають відчуття природи роботи "першої" особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

    коментарі
  • Блог
    Про конкретику в бізнесі

    З часом стає зрозуміло, що ефективність інформації (якщо так можна сказати) – це коли менше води, більше "сухого залишку" і вища концентрація "ідейно-інформаційного проміле".

    коментарі
  • Блог
    А у якому часі Ваші думки?

    Чи не замислювалися Ви над тим, що Ваш бізнес може зникнути не через банкрутство, а через те, що стане просто нікому не потрібним? "Випаде" з ланцюжка створення доданої цінності...

    коментарі
  • Блог
    Як стратегічне мислення впливає на успішність медичних закладів

    Практично завжди клініка є частиною більшої системи, в якій вона підпорядковується іншим організаціям. У цій системі є ті організації, які використовують продукти нашої роботи для своєї подальшої діяльності, а також ті, чиї продукти використовуємо ми.

  • Блог
    ...Б...з....се...д...й

    Що спільного між дітьми, доктором Хаусом, сніжинками, вогнем та моїм собакою Бруно?...

  • Блог
    Others people's money: встигніть переписати свій сценарій

    У 1994 році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм "Чужі гроші" (Other people’s money) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.