Mатеріали за тегом тренди

  • Стаття
    Тренди-2018: глобальна гра

    Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми.

  • Стаття
    Тренди-2018: експансія за межі міст

    Поглиблення розриву між культурою міст та сільської місцевості спостерігається у багатьох країнах, а його наслідком стає значний контраст між різними частинами однієї держави. Які можливості такий тренд відкриває для бізнеса?

  • Стаття
    Тренди і трансформації

    Про справжню цінність блокчейну, про майбутнє журналістики і тренди в онлайн-освіті розповів на зустрічі в Києво-Могилянській бізнес-школі Майк Бутчер, головний редактор TechCrunch - найвідомішого медіа, що пише про стартапи та технологічні новини.

  • Стаття
    Три цікаві тренди з Азії

    Тренди, які захоплюють увесь світ, нерідко народжуються не у Європі чи США, а приходять з Китаю, Японії та інших країн, чия культура суттєво відрізняється від нашої. І управлінцям варто спостерігати за тим, що відбувається на цих ринках.

  • Стаття
    Тренди-2018: вибух прозорості

    Ми вже писали про те, що бізнес стає все менш схожим на «чорну скриньку» і все більш схожим на «скляну скриньку». Тенденція до збільшення прозорості усіх процесів та цінностей компаній у 2018 році продовжуватиме поглиблюватись і зачіпатиме все нові сфери.

  • Стаття
    Тренди-2018: магічна адаптація

    Сьогодні споживачі не тільки хочуть мати великий вибір будь-чого (наприклад, подушок у літаку – як на рейсах Qantas), але й змінювати свої минулі рішення. Дозволити це – означає для компаній надовго завоювати прихильність клієнтів.

  • Стаття
    Тренди-2018: віртуальний компаньйон

    Віртуальні помічники вже не вперше з‘являються у списку корисних інновацій. Але у найближчому майбутньому ці помічники змінять свою роль – стануть повноцінними компаньйонами для людини, - впевнені фахівці Trendwatching.com.

  • Стаття
    Тренди-2018: дорослішання у постдемографічному суспільстві

    Зараз у світі можна спостерігати дивовижне різноманіття: курси підприємництва для пенсіонерів, luxury-бренди, що співпрацюють з вуличними артистами, і багато іншого. Традиційний розподіл на демографічні групи вже не задовольняє потреби компаній.

  • Стаття
    Валерій Пекар: «Будь-які знання, які ви отримуєте, ніколи не знадобляться»

    Чи можна прорахувати майбутнє і підготуватися до нього? Підприємець та член Національної ради реформ Валерій Пекар під час конференції TEDx UCU розповів, яким буде майбутнє і як у ньому вижити.

  • Стаття
    Тренди-2018: автоматизована комерція

    Коли мова йде про розвиток штучного інтелекту, ми, у першу чергу, думаємо про вплив новітніх технологій на бізнес. Але дуже скоро штучний інтелект використовуватимуть і споживачі - щоб віддати «на аутсорс» купівлю товарів та послуг.

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Стаття
    Культура і бренд

    У минулому бізнес являв собою «чорну скриньку» - ті, хто знаходились зовні, не знали, що саме відбувається всередині. Сьогодні ж компанії стають все більш прозорими (часом – не за власним бажанням). Тому внутрішня культура не просто впливає на бренд, а сама нерідко стає брендом.

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Омар Хатамле про інновації та майбутнє

    Яким буде наше майбутнє з урахуванням поточних трендів? Звідки беруться інновації та яку роль у них відіграє диверсифікація? Про це розповів Омар Хатамле, екс-керівник відділу інновацій NASA, на зустрічі у межах проекту kmbs VISION meetings.

  • Стаття
    Тренди-2017: міграція влади

    Зараз ми можемо спостерігати за процесом переходу влади: з рук інституцій (уряду, соціальних організацій, великого бізнесу) вона мігрує до індивідуумів. Як саме це проявляється та як впливає на компанії й споживачів?

  • Стаття
    Тренди-2017: поглиблення толерантності

    Існує думка, що поклик до співчуття закладено глибоко в людській природі. Незважаючи на це, наш світ ще дуже далекий від утопії. Проте фахівці Trendwatching.com вважають: майбутнє саме за толерантністю, і цей тренд вже почав набирати обертів.

  • Стаття
    Відповідальне споживання

    Звичайно, завжди будуть люди, для яких найголовніший чинник – ціна продукту. Але для все більшої кількості споживачів вплив компаній на екологію та соціум стає не менш важливим, аніж якість їхніх товарів чи послуг.

  • Стаття
    Гонитва за кращим

    Прагнення бути кращим (за інших чи за себе самого у минулому), отримати вищий соціальний статус, напевно, є частиною людської природи. І як би не трансформувався світ, цей імпульс не зникає. Однак те, якими шляхами люди його реалізовують, може змінюватися доволі сильно…

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Шлях прозорості

    Прагнення людей отримувати правдиву й повну інформацію про продукти, компанії, події, залишається сильним навіть у епоху «постправди». Споживачі цінують прозорість, цей тренд буде тільки поглиблюватись у наступні роки. І компаніям варто його враховувати.

  • Стаття
    Споживачі: майбутнє

    Сьогодні люди у різних країнах відчувають, що світ став нестабільним. Глобальні загрози й виклики призводять до того, що рівень довіри знижується – причому не лише до урядів, але й до бізнесу. Як діяти компаніям у таких умовах?