Mатеріали за тегом тренди

  • Стаття
    Тренди-2017: поглиблення толерантності

    Існує думка, що поклик до співчуття закладено глибоко в людській природі. Незважаючи на це, наш світ ще дуже далекий від утопії. Проте фахівці Trendwatching.com вважають: майбутнє саме за толерантністю, і цей тренд вже почав набирати обертів.

  • Стаття
    Відповідальне споживання

    Звичайно, завжди будуть люди, для яких найголовніший чинник – ціна продукту. Але для все більшої кількості споживачів вплив компаній на екологію та соціум стає не менш важливим, аніж якість їхніх товарів чи послуг.

  • Стаття
    Гонитва за кращим

    Прагнення бути кращим (за інших чи за себе самого у минулому), отримати вищий соціальний статус, напевно, є частиною людської природи. І як би не трансформувався світ, цей імпульс не зникає. Однак те, якими шляхами люди його реалізовують, може змінюватися доволі сильно…

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Шлях прозорості

    Прагнення людей отримувати правдиву й повну інформацію про продукти, компанії, події, залишається сильним навіть у епоху «постправди». Споживачі цінують прозорість, цей тренд буде тільки поглиблюватись у наступні роки. І компаніям варто його враховувати.

  • Стаття
    Споживачі: майбутнє

    Сьогодні люди у різних країнах відчувають, що світ став нестабільним. Глобальні загрози й виклики призводять до того, що рівень довіри знижується – причому не лише до урядів, але й до бізнесу. Як діяти компаніям у таких умовах?

  • Стаття
    Прогнозований прорив: інновації-2017

    Поточний рік обіцяє стати знаковим для багатьох сфер людської діяльності, особливо тих, що стосуються технологій. Які з останніх інновацій, скоріше за все, змінять наше майбутнє, і як саме?

  • Інтерв'ю
    Інновації: східний досвід

    Що можуть українські компанії запозичити з досвіду успішних азійських організацій? Чому в Азії складно побудувати Кремнієву долину? Які глобальні тренди впливатимуть на бізнес у майбутньому? Про це розповів під час свого візиту до kmbs Сунг Джу Парк, віце-президент KAIST Business School.

  • Стаття
    2016 рік: прогнози та реальність. Частина 2

    Продовжуємо аналіз тенденцій минулого року: які з них виявились навіть серйознішими, ніж очікували експерти? А які не виправдали сподівань? І, найголовніше, які з цих трендів впливатимуть на бізнес і споживачів у 2017-му?

  • Стаття
    2016 рік: прогнози та реальність

    По закінченню року завжди цікаво подивитись – чи справдились передбачення, які робили фахівці з прогнозування трендів. Trendwatching.com провів подібний аналіз – і ми пропонуємо нашим читачам ознайомитись з його результатами.

  • Стаття
    Тренди-2017: розділені світи

    Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    Тренди-2017: новий рівень ефективності

    Те, що продукти мають бути нешкідливими для зовнішнього середовища, а ресурси - не витрачатись марно, не підлягає сумніву. Цей «зелений» тренд продовжує поглиблюватись, і наступного року все більше компаній почнуть переглядати свої бізнес-процеси.

  • Стаття
    Тренди-2017: повернення до анонімності

    Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

  • Стаття
    Тренди-2017: віртуальний досвід

    Якщо раніше у мережі базовою валютою була інформація, то у найближчому майбутньому це місце займе досвід. Причому віртуальний досвід стане настільки ж вагомим, як реальний. А часом – навіть більш цінним.

  • Стаття
    Майбутнє хмарних рішень

    Хмарні сервіси покликані зробити складні індивідуальні ІТ-рішення доступнішими і можуть бути застосовані майже будь-де - від аналізу даних мобільних додатків до управління виробничими процесами на атомному реакторі. Де хмари є найбільш затребуваними?

  • Стаття
    Тренд як джерело інновацій

    Побудова успішного бізнесу нерідко залежить від відповіді на одне запитання: чого наші клієнти хотітимуть у майбутньому? Воно цікавить керівників, інноваторів, підприємців. Як шукати відповідь і використовувати тренди для розвитку бізнесу?

  • Стаття
    Дух підприємництва у цифрах

    Зміни у глобальному економічному та соціальному середовищі приводять до трансформації не лише компаній, але й причин, з яких люди ведуть бізнес. Що означає бути підприємцем у сучасному світі?

  • Стаття
    Поштовх до діалогу

    Компанії, особливо великі, можуть зробити багато добрих справ для суспільства. При цьому їм зовсім не обов‘язково самим вирішувати проблеми – іноді достатньо допомогти людям зустрітись, щоб обговорити важливі питання.

  • Стаття
    Бізнес у часи нестабільності

    Майже у кожній частині світу зараз спостерігається криза, навіть у тих країнах, які звикли до стабільної соціальної, політичної та економічної ситуації. У таких умовах люди шукають щось, чому можна вірити. Можливо, саме бізнес може стати для них «точкою опори».

  • Стаття
    Масштаб впливу

    У суспільстві сьогодні розповсюджена думка про те, що великі корпорації чинять набагато більше шкоди, аніж приносять користі. У той же час, стартапи дуже часто показують приклад того, як екологічно вести справу. Проте чи дійсно це так?