Mатеріали за тегом тренди

  • Стаття
    Тренди-2018: глобальна гра

    Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми.

  • Стаття
    Тренди-2018: експансія за межі міст

    Поглиблення розриву між культурою міст та сільської місцевості спостерігається у багатьох країнах, а його наслідком стає значний контраст між різними частинами однієї держави. Які можливості такий тренд відкриває для бізнеса?

  • Відео
    kmbs VISION meetings: Майк Бутчер

    На зустрічі у межах проекту kmbs VISION meetings головний редактор TechCrunch Майк Бутчер розповів про майбутнє блокчейну, онлайн-освіти та справжнє значення біткоїну. Пропонуємо відеозапис цієї події.

  • Блог
    «Почути», що про вас кажуть

    Як досліджувати інформаційне поле компанії та її бренду, якщо щохвилини в інтернеті створюється 1820 терабайт даних, друкується 695 тис. постів у Facebook, завантажується 72 тис. відео на YouTube? Один з варіантів дій – звернутись за допомогою до «великих даних».

  • Блог
    Молоді зміни

    Роль лідера в організації змінюється, і самі компанії все частіше починають діяти інакше, кидаючи виклик тому, «як було завжди». Бізнеси, що прагнуть отримати додаткову конкурентну перевагу, готові використовувати потенціал покоління, яке знає більше за всіх про нові технології.

  • Стаття
    Тренди і трансформації

    Про справжню цінність блокчейну, про майбутнє журналістики і тренди в онлайн-освіті розповів на зустрічі в Києво-Могилянській бізнес-школі Майк Бутчер, головний редактор TechCrunch - найвідомішого медіа, що пише про стартапи та технологічні новини.

  • Інтерв'ю
    Зміна парадигми: навчання, управління, взаємодія

    Олександр Саврук, декан kmbs, розповів журналу «Бізнес» про те, як змінюються вимоги до управлінців, яке навчання буде потрібно у майбутньому, і яка логіка здатна об‘єднати вітчизняні компанії.

  • Стаття
    Три цікаві тренди з Азії

    Тренди, які захоплюють увесь світ, нерідко народжуються не у Європі чи США, а приходять з Китаю, Японії та інших країн, чия культура суттєво відрізняється від нашої. І управлінцям варто спостерігати за тим, що відбувається на цих ринках.

  • Стаття
    Тренди-2018: вибух прозорості

    Ми вже писали про те, що бізнес стає все менш схожим на «чорну скриньку» і все більш схожим на «скляну скриньку». Тенденція до збільшення прозорості усіх процесів та цінностей компаній у 2018 році продовжуватиме поглиблюватись і зачіпатиме все нові сфери.

  • Стаття
    Тренди-2018: магічна адаптація

    Сьогодні споживачі не тільки хочуть мати великий вибір будь-чого (наприклад, подушок у літаку – як на рейсах Qantas), але й змінювати свої минулі рішення. Дозволити це – означає для компаній надовго завоювати прихильність клієнтів.

  • Стаття
    Тренди-2018: віртуальний компаньйон

    Віртуальні помічники вже не вперше з‘являються у списку корисних інновацій. Але у найближчому майбутньому ці помічники змінять свою роль – стануть повноцінними компаньйонами для людини, - впевнені фахівці Trendwatching.com.

  • Інтерв'ю
    Алан Ешліман: «Зараз те, що ви робите в одному селищі, може мати величезний вплив на світ»

    Голова делегації Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні Алан Ешліман розповів про те, з якими глобальними проблемами ми маємо справу сьогодні, про волонтерство та природу конфліктів.

  • Стаття
    Тренди-2018: дорослішання у постдемографічному суспільстві

    Зараз у світі можна спостерігати дивовижне різноманіття: курси підприємництва для пенсіонерів, luxury-бренди, що співпрацюють з вуличними артистами, і багато іншого. Традиційний розподіл на демографічні групи вже не задовольняє потреби компаній.

  • Стаття
    Валерій Пекар: «Будь-які знання, які ви отримуєте, ніколи не знадобляться»

    Чи можна прорахувати майбутнє і підготуватися до нього? Підприємець та член Національної ради реформ Валерій Пекар під час конференції TEDx UCU розповів, яким буде майбутнє і як у ньому вижити.

  • Стаття
    Тренди-2018: автоматизована комерція

    Коли мова йде про розвиток штучного інтелекту, ми, у першу чергу, думаємо про вплив новітніх технологій на бізнес. Але дуже скоро штучний інтелект використовуватимуть і споживачі - щоб віддати «на аутсорс» купівлю товарів та послуг.

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Відео
    Цінність платформ

    Що продають компанії, які використовують бізнес-модель платформи? Хто створює цінність, яку вони пропонують? Про це й багато іншого – у виступі Маршалла ван Альстайна, голови кафедри інформаційних систем Бостонського університету.

  • Відео
    kmbs VISION meetings: Омар Хатамле

    Екс-керівник відділу інновацій NASA та директор космічної навчальної програми Міжнародного космічного університету - про штучний інтелект, інновації у великих компаніях та багато іншого. Пропонуємо відео з першої події kmbs VISION meetings.

  • Стаття
    Культура і бренд

    У минулому бізнес являв собою «чорну скриньку» - ті, хто знаходились зовні, не знали, що саме відбувається всередині. Сьогодні ж компанії стають все більш прозорими (часом – не за власним бажанням). Тому внутрішня культура не просто впливає на бренд, а сама нерідко стає брендом.

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Омар Хатамле про інновації та майбутнє

    Яким буде наше майбутнє з урахуванням поточних трендів? Звідки беруться інновації та яку роль у них відіграє диверсифікація? Про це розповів Омар Хатамле, екс-керівник відділу інновацій NASA, на зустрічі у межах проекту kmbs VISION meetings.