Mатеріали за тегом HR

  • Стаття
    Ritz-Carlton: джентльменство як конкурентна перевага

    Ексклюзивний сервіс, флагман, легенда, розвиток та інновації — ці слова характеризують компанію Ritz-Carlton. Що стоїть за її довготривалим успіхом? Про це розповіла на події  kmbs IDEA days Ольга Русина, керівник ресторанів і барів Ritz-Carlton у Бахрейні.

  • Стаття
    Великі дані та HR

    Словосполучення «великі дані» зараз вживається настільки часто, що кожна бізнес-функція відчуває необхідність використовувати їх для оптимізації власних процесів та операцій. HR-підрозділ – не виключення. Але чи справді це можливо й потрібно?

  • Інтерв'ю
    kmbs ALUMNI stories: бізнес як дзеркало

    Як знайти людей, з якими разом можна втілювати масштабні зміни? І як принципи власника знаходять відображення у його бізнесі? Про це розмірковує Олена Козлова, випускниця Presidents’ MBA kmbs, співзасновниця IT-компанії PLVision.

  • Стаття
    Командний ефект

    Коли команда найбільше потрібна бізнесу? Як її формувати – і яких помилок уникати при цьому? І взагалі - що являє собою команда?

  • Блог
    Молоді зміни

    Роль лідера в організації змінюється, і самі компанії все частіше починають діяти інакше, кидаючи виклик тому, «як було завжди». Бізнеси, що прагнуть отримати додаткову конкурентну перевагу, готові використовувати потенціал покоління, яке знає більше за всіх про нові технології.

  • Блог
    Пастка готових рішень

    Часом керівники, прагнучи зменшити кількість помилок чи зекономити час, пропонують працівникам готові рішення їхніх проблем. Проте вирішувати проблеми за інших - означає робити їх залежними від себе, - вважає Ден Роквелл, один з топ-50 фахівців з лідерства й управління у світі.

  • Блог
    Право на натхнення

    Одне з завдань лідера – зробити ключові показники ефективності організації (kpi) чіткими й зрозумілими людям. Втім, існує й інший набір показників, який може бути корисний для управління організацією – wpi. Для чого вони потрібні?

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Стаття
    Як управляти ефективністю?

    Які інструменти можуть допомогти HR-менеджеру в ситуації, коли організація потрапляє до пастки «кризи ефективності»? Як насправді втілювати зміни, а не проводити черговий «тренінг з комунікацій»?

  • Стаття
    Розвиток команди через кризу, або Природа опору змінам

    Чому люди опираються змінам? Що на них впливає? І як управлінцю діяти в ситуації, коли трансформація потрібна?

  • Блог
    На одній хвилі

    Проблемою компаній по всьому світі є те, що працівники не відчувають зв‘язку з тим, що вони роблять, зі своїми колегами та з бізнесом в цілому. Як відновити цей зв‘язок чи посилити його?

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Блог
    Запитання замість бонусів

    Грошові виплати є одним з традиційних методів заохочення працівників. Однак, на думку автора бізнес-бестселерів і фахівця з лідерства Сьюзан Фоулер, використовувати цей інструмент варто тільки після детальної оцінки ситуації, і робити це потрібно дещо інакше, ніж ми звикли.

  • Блог
    Як оцінити ефективність навчання?

    Цікаві навчальні програми часто є для працівників не менш цінним бонусом, аніж премії чи додатковий вихідний день. Проблема лише в тому, що компаніям складно оцінити, чи вдалим було вкладення грошей у ту чи іншу програму.

  • Блог
    Думки про командну роботу

    Що сприяє спільній роботі працівників та що може її зруйнувати? Джон Гордон, консультант з лідерства та автор 17 бізнес-книг, п‘ять з яких стали бестселерами, ділиться своїми висновками про те, що впливає на формування команди.

  • Блог
    Як уникнути зворотного делегування

    Нерідко трапляється ситуація, коли керівник віддає якесь завдання працівнику, але згодом воно повертається до нього. Причин може бути багато, але наслідком завжди є витрачання часу і сповільнення розвитку команди. Як діяти у подібних обставинах?

  • Відео
    Джефф Вейнер про зростання бізнесу і навчання

    Генеральний директор компанії LinkedIn розповів про те, як підбирати працівників у випадку, якщо ваш бізнес швидко зростає, про помилки, яких варто уникати в управлінні та багато іншого.

  • Блог
    Робоче середовище як дзеркало

    Те, як влаштована компанія зсередини, є відображенням наших припущень щодо людської природи та поведінки. Причому нерідко ці припущення є неписаними і навіть негласними, але такими, що шкодять мотивації працівників.

  • Блог
    Мотивація: пристрасть, щастя, сенс

    У сучасних компаніях постійно збільшується кількість працівників, які у своїй сфері знають і вміють значно більше за керівника. Як мотивувати таких людей?

  • Стаття
    Як утримати ключових людей в умовах нестабільності

    Перед багатьма компаніями сьогодні стоїть завдання не лише залучити нову команду управлінців, але й зберегти ключових людей, від яких залежить функціонування бізнесу. І все це - під значним тиском через кризові явища в економіці.

  • Блог
    Як відбирати потенційних лідерів?

    Якщо ви прагнете сформувати сильну команду, то, скоріше за все, намагаєтесь підбирати людей, які мають спроможність стати лідерами. Але не завжди легко побачити такий потенціал у кандидаті. Які принципи допоможуть у процесі відбору?