Mатеріали за тегом HR

  • Блог
    Командна гра

    Між бізнесом і спортивними змаганнями (зокрема, футболом) є чимало спільного. Тому принципи формування команди, які використовують тренери, можуть стати у пригоді й керівникам. Які правила вивів для себе Алекс Фергюсон, легендарний колишній тренер клуба "Манчестер Юнайтед"?

  • Стаття
    HR та стратегія

    З чого потрібно розпочинати формування HR-стратегії? Від чого вона залежить? І якою є роль HR-менеджера у реалізації стратегії компанії? Про це йшлося на події kmbs IDEA Days з Ярославою Лоянич, лідером HR-напрямку kmbs.

  • Стаття
    П’ять рівнів лідерства

    Відповідаючи за когось, чи то в якості менеджера, тренера, вчителя, батька чи когось іншого, ви виконуєте роль лідера. Але де ви знаходитесь на цьому шляху і куди прямуєте? Джон Максвелл, відомий бізнес-консультант, пропонує власне бачення п’яти рівнів лідерства.

  • Блог
    Зворотний зв‘язок: є альтернатива

    Забезпечувати зворотний зв‘язок підлеглим – одна з необхідних навичок керівника. Однак можна зробити це завдання набагато ефективнішим, якщо змінити фокус уваги управлінця.

  • Стаття
    Платформа для змін

    Аркадій Вершебенюк, генеральний менеджер Uber в Україні, розповів учасникам MBA-програм kmbs про стратегію компанії, зміну парадигми на ринку перевезень та конкуренцію під час чергової події kmbs CHANGE talks.

  • Блог
    Мотивація значенням

    Ніхто не стане сперечатись, що найкраще працюють ті люди, які бачать сенс у своїй роботі. Однак якщо завдання є досить однотипними, мотивація швидко втрачається. Як посилити відчуття значущості роботи у працівників?

  • Відео
    Кент Тірі про унікальну корпоративну культуру

    Генеральний директор компанії DaVita HealthCare Partners розповів про те, як будувати сильну корпоративну культуру, у якій організація - це у першу чергу спільнота, а не бізнес.

  • Блог
    Живі цінності

    Для формування ефективної корпоративної культури керівнику потрібно доносити до підлеглих, які цінності компанії, чому вони саме такі, та як вони втілюються у діях.

  • Блог
    Чому зміни зазнають поразки?

    У середньому дві з трьох програм організаційних змін не досягають успіху. Як правило, реалізацією таких проектів займаються люди, які добре знайомі з процесами компанії та командою. Чому ж подібні ініціативи часто виявляються невдалими?

  • Стаття
    Як виявити перспективних працівників

    Одна з причин, чому компанії стають успішними, - це правильні люди «на борту». Мова йде про тих працівників, які не просто добре виконують свої обов‘язки, але є насправді перспективними. Як зрозуміти, хто з членів вашої команди має найбільший потенціал?

  • Блог
    Нарада з цінністю

    Як правило, наради проводять заради обміну думками та генерації ідей. Але в реальності дуже часто все обмежується розмовами. А цікаві ідеї швидко зникають в інформаційному шумі.

  • Блог
    Що вбиває ефективність лідера?

    Намагаючись досягти найкращих результатів, лідер інколи припускається помилок, які зменшують і ефективність, і мотивацію підлеглих. Які найпоширеніші проблеми можуть виникати? І як з ними упоратись?

  • Стаття
    Змінюйся або йди: роль HR у бізнесі

    У чому потрібно розбиратися HR-директору, крім власної сфери, щоб бути ефективним у своїй ролі?

  • Блог
    Нові виклики для лідера

    Керівники сьогодні стикаються з іншими завданнями, ніж їхні попередники. Які нові риси з‘явились у лідерстві останнім часом? До яких викликів варто готуватись управлінцям?

  • Відео
    Дуг Паркер: мислення в стилі стартапу

    Генеральний директор American Airlines розповів про те, як будувати стосунки з працівниками, брати на себе ризики та створювати більше цінності для самого себе, компанії та світу.

  • Блог
    Культура: від дитинства до зрілості

    Організаційна культура в кожній компанії знаходиться на певній стадії зрілості. І це визначає, якими є стосунки в колективі, наскільки ефективний бізнес. Чим відрізняється «дитяча» культура від «дорослої»? Для яких ситуацій підходить кожна з них?

  • Блог
    Корисна незгода

    Пітер Друкер казав: «Якщо ви швидко досягли консенсусу з важливого питання, не приймайте це рішення».  Для того щоб рішення було обґрунтованим, конструктивна незгода - надзвичайно корисна.

  • Відео
    Аджай Банга про ризики та інновації

    Генеральний директор MasterCard Аджай Банга розповів про те, якими людьми варто себе оточувати, про навчання та нові технології.

  • Блог
    Команда vs колектив

    Що характеризує команду, чим вона відрізняється від групи, колективу? Цілі та цінності, які приймають всі її члени? Або принципово інші результати?

  • Стаття
    Легко не буде

    Бен Горовіц не вірить в універсальні рецепти вирішення проблем. Тому у своїй книзі не пропонує готові алгоритми. Замість цього намагається вивести загальні закономірності, справедливі для більшості компаній і успішних керівників.

  • Блог
    Опір змінам: що робити?

    Будь-яка трансформація в компанії, як правило, супроводжується опором працівників. Чому так відбувається? Чим пояснюється поведінка людей, коли вони влаштовують бунт або саботують зміни?