Mатеріали за тегом HR

  • Відео
    Кент Тірі про унікальну корпоративну культуру

    Генеральний директор компанії DaVita HealthCare Partners розповів про те, як будувати сильну корпоративну культуру, у якій організація - це у першу чергу спільнота, а не бізнес.

  • Блог
    Живі цінності

    Для формування ефективної корпоративної культури керівнику потрібно доносити до підлеглих, які цінності компанії, чому вони саме такі, та як вони втілюються у діях.

  • Блог
    Чому зміни зазнають поразки?

    У середньому дві з трьох програм організаційних змін не досягають успіху. Як правило, реалізацією таких проектів займаються люди, які добре знайомі з процесами компанії та командою. Чому ж подібні ініціативи часто виявляються невдалими?

  • Стаття
    Як виявити перспективних працівників

    Одна з причин, чому компанії стають успішними, - це правильні люди «на борту». Мова йде про тих працівників, які не просто добре виконують свої обов‘язки, але є насправді перспективними. Як зрозуміти, хто з членів вашої команди має найбільший потенціал?

  • Блог
    Нарада з цінністю

    Як правило, наради проводять заради обміну думками та генерації ідей. Але в реальності дуже часто все обмежується розмовами. А цікаві ідеї швидко зникають в інформаційному шумі.

  • Блог
    Що вбиває ефективність лідера?

    Намагаючись досягти найкращих результатів, лідер інколи припускається помилок, які зменшують і ефективність, і мотивацію підлеглих. Які найпоширеніші проблеми можуть виникати? І як з ними упоратись?

  • Стаття
    Змінюйся або йди: роль HR у бізнесі

    У чому потрібно розбиратися HR-директору, крім власної сфери, щоб бути ефективним у своїй ролі?

  • Блог
    Нові виклики для лідера

    Керівники сьогодні стикаються з іншими завданнями, ніж їхні попередники. Які нові риси з‘явились у лідерстві останнім часом? До яких викликів варто готуватись управлінцям?

  • Відео
    Дуг Паркер: мислення в стилі стартапу

    Генеральний директор American Airlines розповів про те, як будувати стосунки з працівниками, брати на себе ризики та створювати більше цінності для самого себе, компанії та світу.

  • Блог
    Культура: від дитинства до зрілості

    Організаційна культура в кожній компанії знаходиться на певній стадії зрілості. І це визначає, якими є стосунки в колективі, наскільки ефективний бізнес. Чим відрізняється «дитяча» культура від «дорослої»? Для яких ситуацій підходить кожна з них?

  • Блог
    Корисна незгода

    Пітер Друкер казав: «Якщо ви швидко досягли консенсусу з важливого питання, не приймайте це рішення».  Для того щоб рішення було обґрунтованим, конструктивна незгода - надзвичайно корисна.

  • Відео
    Аджай Банга про ризики та інновації

    Генеральний директор MasterCard Аджай Банга розповів про те, якими людьми варто себе оточувати, про навчання та нові технології.

  • Блог
    Команда vs колектив

    Що характеризує команду, чим вона відрізняється від групи, колективу? Цілі та цінності, які приймають всі її члени? Або принципово інші результати?

  • Стаття
    Легко не буде

    Бен Горовіц не вірить в універсальні рецепти вирішення проблем. Тому у своїй книзі не пропонує готові алгоритми. Замість цього намагається вивести загальні закономірності, справедливі для більшості компаній і успішних керівників.

  • Блог
    Опір змінам: що робити?

    Будь-яка трансформація в компанії, як правило, супроводжується опором працівників. Чому так відбувається? Чим пояснюється поведінка людей, коли вони влаштовують бунт або саботують зміни?

  • Блог
    На штурм проблеми

    Численні наради в компаніях часто стають не корисним інструментом, а марним витрачанням часу. Особливо ймовірно це у випадку, коли команді пропонують генерувати ідеї. Як уникнути помилок під час "мозкового штурму"?

  • Інтерв'ю
    Володимир і Дмитро Патіси: «Наш головний конкурент – це ми самі»

    Про те, як створити організацію, яка прагне досконалості у всьому, про жагу до змін, креатив та про любов до людей (а також їх відбір і навчання) розповіли засновники компанії «Ескада-М» в інтерв‘ю для проекту kmbs ALUMNI stories.

  • Блог
    У чому цінність лідерства?

    Сьогодні багато кажуть про те, що лідери мають працювати над своїми сильними сторонами, бути справжніми, демонструвати розвинутий емоційний інтелект тощо. Дійсно, усі ці якості потрібні керівнику, але не вони визначають сутність лідерства.

  • Стаття
    Зрілість в компанії

    Для ефективного управління необхідно розуміти, з якими працівниками ви маєте справу. Адже від рівня зрілості підлеглого залежить, як ставити йому завдання, чи треба його контролювати і багато іншого.

  • Стаття
    Звільнення: місія неможлива?

    Нерідко керівники тримаються за проблемних працівників занадто довго, і це шкодить решті колективу й компанії в цілому. Як виправити таку ситуацію?

  • Блог
    Дві сторони управління персоналом

    Управління працівниками має два аспекти, які можна назвати HR-менеджмент і people-менеджмент. Вони досить сильно відрізняються один від одного, і зневага будь-яким з них робить компанію вразливою.

    коментарі