Mатеріали за тегом HR

  • Відео
    Дуг Паркер: мислення в стилі стартапу

    Генеральний директор American Airlines розповів про те, як будувати стосунки з працівниками, брати на себе ризики та створювати більше цінності для самого себе, компанії та світу.

  • Блог
    Культура: від дитинства до зрілості

    Організаційна культура в кожній компанії знаходиться на певній стадії зрілості. І це визначає, якими є стосунки в колективі, наскільки ефективний бізнес. Чим відрізняється «дитяча» культура від «дорослої»? Для яких ситуацій підходить кожна з них?

  • Блог
    Корисна незгода

    Пітер Друкер казав: «Якщо ви швидко досягли консенсусу з важливого питання, не приймайте це рішення».  Для того щоб рішення було обґрунтованим, конструктивна незгода - надзвичайно корисна.

  • Відео
    Аджай Банга про ризики та інновації

    Генеральний директор MasterCard Аджай Банга розповів про те, якими людьми варто себе оточувати, про навчання та нові технології.

  • Блог
    Команда vs колектив

    Що характеризує команду, чим вона відрізняється від групи, колективу? Цілі та цінності, які приймають всі її члени? Або принципово інші результати?

  • Стаття
    Легко не буде

    Бен Горовіц не вірить в універсальні рецепти вирішення проблем. Тому у своїй книзі не пропонує готові алгоритми. Замість цього намагається вивести загальні закономірності, справедливі для більшості компаній і успішних керівників.

  • Блог
    Опір змінам: що робити?

    Будь-яка трансформація в компанії, як правило, супроводжується опором працівників. Чому так відбувається? Чим пояснюється поведінка людей, коли вони влаштовують бунт або саботують зміни?

  • Блог
    На штурм проблеми

    Численні наради в компаніях часто стають не корисним інструментом, а марним витрачанням часу. Особливо ймовірно це у випадку, коли команді пропонують генерувати ідеї. Як уникнути помилок під час "мозкового штурму"?

  • Інтерв'ю
    Володимир і Дмитро Патіси: «Наш головний конкурент – це ми самі»

    Про те, як створити організацію, яка прагне досконалості у всьому, про жагу до змін, креатив та про любов до людей (а також їх відбір і навчання) розповіли засновники компанії «Ескада-М» в інтерв‘ю для проекту kmbs ALUMNI stories.

  • Блог
    У чому цінність лідерства?

    Сьогодні багато кажуть про те, що лідери мають працювати над своїми сильними сторонами, бути справжніми, демонструвати розвинутий емоційний інтелект тощо. Дійсно, усі ці якості потрібні керівнику, але не вони визначають сутність лідерства.

  • Стаття
    Зрілість в компанії

    Для ефективного управління необхідно розуміти, з якими працівниками ви маєте справу. Адже від рівня зрілості підлеглого залежить, як ставити йому завдання, чи треба його контролювати і багато іншого.

  • Стаття
    Звільнення: місія неможлива?

    Нерідко керівники тримаються за проблемних працівників занадто довго, і це шкодить решті колективу й компанії в цілому. Як виправити таку ситуацію?

  • Блог
    Дві сторони управління персоналом

    Управління працівниками має два аспекти, які можна назвати HR-менеджмент і people-менеджмент. Вони досить сильно відрізняються один від одного, і зневага будь-яким з них робить компанію вразливою.

    коментарі
  • Відео
    Про розвиток управлінських талантів у агросфері

    Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

    відео
  • Стаття
    Тренди-2016: внутрішня підтримка

    Однією з головних тенденцій наступного року будуть зміни у корпоративній культурі, а саме – у ставленні до працівників. Як це виглядатиме? І як компаніям використати цей тренд?

  • Стаття
    Лідерство і довіра

    На чому ґрунтується вплив лідера і що можна вважати ознакою лідерської ефективності?

  • Стаття
    Перевірка ефективності

    Як визначити, чи правильно рухається компанія, чи достатньо вона ефективна? Один із способів – це поставити собі декілька ключових запитань.

  • Стаття
    Про конкуренцію, співпрацю та ієрархію

    Для успішного життя важливо вміти як конкурувати, так і об‘єднуватись з іншими для досягнення спільного результату. Причому треба робити це свідомо.

  • Стаття
    Через пізнання себе – до створення команди

    Як стимулювати людей змінюватись? Про це розповів на Школі мерів в kmbs HR-експерт Денис Бродський.

  • Стаття
    Як працювати з незадоволеним клієнтом?

    Як зробити так, щоб незадоволені клієнти повертались? Про це розповіла Анастасія Владичинська, викладач  Школи сервісу kmbs, на події в рамках проекту kmbs IDEA days.

  • Стаття
    Зміни без страху

    Будь-яка стратегія трансформації бізнесу потребує, насамперед, змін у поведінці людей. Необхідно створити певні умови для працівників. Якими вони мають бути?