Mатеріали за тегом Інновації

  • Стаття
    Тренди-2018: автоматизована комерція

    Коли мова йде про розвиток штучного інтелекту, ми, у першу чергу, думаємо про вплив новітніх технологій на бізнес. Але дуже скоро штучний інтелект використовуватимуть і споживачі - щоб віддати «на аутсорс» купівлю товарів та послуг.

  • Стаття
    Як marketplace змінює бізнес та світ

    Якою є сутність ідеології marketplace, які перспективи вона має? Як формувалися майданчики Prom.ua та Bigl.ua?

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Свобода мислити й зростати

    Чому соціалізм стає все популярнішим у світі, хоча капіталізм є набагато ефективнішою системою? Чи мають освіта, наука та медицина бути повністю приватними? Про це розмірковував у kmbs Ярон Брук, президент Інституту Айн Ренд.

  • Стаття
    Омар Хатамле про інновації та майбутнє

    Яким буде наше майбутнє з урахуванням поточних трендів? Звідки беруться інновації та яку роль у них відіграє диверсифікація? Про це розповів Омар Хатамле, екс-керівник відділу інновацій NASA, на зустрічі у межах проекту kmbs VISION meetings.

  • Стаття
    Тренди-2017: міграція влади

    Зараз ми можемо спостерігати за процесом переходу влади: з рук інституцій (уряду, соціальних організацій, великого бізнесу) вона мігрує до індивідуумів. Як саме це проявляється та як впливає на компанії й споживачів?

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Прогнозований прорив: інновації-2017

    Поточний рік обіцяє стати знаковим для багатьох сфер людської діяльності, особливо тих, що стосуються технологій. Які з останніх інновацій, скоріше за все, змінять наше майбутнє, і як саме?

  • Стаття
    2016 рік: прогнози та реальність. Частина 2

    Продовжуємо аналіз тенденцій минулого року: які з них виявились навіть серйознішими, ніж очікували експерти? А які не виправдали сподівань? І, найголовніше, які з цих трендів впливатимуть на бізнес і споживачів у 2017-му?

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    Тренди-2017: повернення до анонімності

    Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

  • Стаття
    Тренди-2017: віртуальний досвід

    Якщо раніше у мережі базовою валютою була інформація, то у найближчому майбутньому це місце займе досвід. Причому віртуальний досвід стане настільки ж вагомим, як реальний. А часом – навіть більш цінним.

  • Стаття
    Майбутнє хмарних рішень

    Хмарні сервіси покликані зробити складні індивідуальні ІТ-рішення доступнішими і можуть бути застосовані майже будь-де - від аналізу даних мобільних додатків до управління виробничими процесами на атомному реакторі. Де хмари є найбільш затребуваними?

  • Стаття
    Тренд як джерело інновацій

    Побудова успішного бізнесу нерідко залежить від відповіді на одне запитання: чого наші клієнти хотітимуть у майбутньому? Воно цікавить керівників, інноваторів, підприємців. Як шукати відповідь і використовувати тренди для розвитку бізнесу?

  • Стаття
    Як створити реальну цінність для клієнта

    За статистикою, перші три компанії, які впровадили інноваційну клієнтську цінність, отримують 80% ринку. Іншим дістається лише 20%. Щоб створити реальну цінність, необхідно знати, які завдання клієнт має намір розв‘язати, і які результати отримати.

  • Стаття
    Масштаб впливу

    У суспільстві сьогодні розповсюджена думка про те, що великі корпорації чинять набагато більше шкоди, аніж приносять користі. У той же час, стартапи дуже часто показують приклад того, як екологічно вести справу. Проте чи дійсно це так?

  • Стаття
    Росс Доусон про інновації та майбутнє бізнесу

    Інновації сьогодні визначають, хто ми, як працює бізнес і як функціонує суспільство. Футуролог Росс Доусон вважає, що компанії потрібно забезпечити безперервний потік інновацій.

  • Стаття
    10 цікавих інновацій 2016 року

    У першій половині цього року світ побачив справжнє цунамі інновацій. Нові продукти, сервіси, додатки, контент, тактики ціноутворення, новий досвід (фізичний чи цифровий), нові бізнес-моделі… Пропонуємо огляд найцікавіших інновацій за версією trendwatching.com.

  • Стаття
    Лихоманка повідомлень

    Тенденції, зароджуючись десь у світі, згодом починають мігрувати до інших країн. Однією з таких тенденцій «іноземного походження» є розвиток додатків для надсилання повідомлень.

  • Стаття
    Персоналізоване життя

    У найближчому майбутньому персоналізовані продукти стануть звичними і для галузі медицини, і для багатьох інших. Якими є вдалі приклади бізнесів, що використовують цей тренд?

  • Стаття
    Здоровий тренд

    У наш час фізичне, ментальне та емоційне здоров‘я є однією з найбільших цінностей для багатьох людей. Тому прагнення споживачів до здорового життя стосується майже кожного бізнесу. Як його врахувати?