Mатеріали за тегом Інновації

  • Стаття
    Інновації подано

    Що необхідно для успіху стартапу? Які нюанси має український інноваційний ринок?

  • Стаття
    Клієнт у центрі

    Досвід побудови виняткового сервісу на прикладі мережі медичних лабораторій «Synevo».

  • Блог
    Люди та інновації

    З самого початку я взяв за правило зустрічатися з людьми особисто.

  • Стаття
    kmbs CHANGE talks: Корнеліус Граніг про управління бізнесом

    Президент Siemens в Україні розповів про головний секрет компанії.

    відео
  • Блог
    Лідерство і вікі-менеджмент

    Світ, у якому ми живемо, сьогодні змушує нас переглянути своє ставлення до лідерства.

  • Блог
    Чому компанії варто навчитися у інноваторів

    Сьогодні деякі люди можуть зробити те, що раніше було під силу лише великим організаціям.

    

  • Стаття
    Наука для підприємця

    Денис Довгополий розповів, як використовувати різні знання з точних і гуманітарних наук у процесі побудови компанії.

  • Стаття
    Як подолати опір змінам

    Опис інструменту для переконання людей у необхідності змін та приклад його застосування.

  • Інтерв'ю
    Рух вперед і вгору

    Найцікавіші моменти із зустрічі з Джозефом Вараді, засновником компанії WizzAir.

    відео
  • Блог
    Розабет Мосс Кантер: Як задушити інновації?

    Незважаючи на постійні розмови про інновації, керівники багатьох організацій активно намагаються їх придушити.

  • Блог
    Як керувати процесом новаторства: уроки IBM

    Одна з постійних проблем новаторства в тому, що структури та практики, які сприяють винахідництву, істотно різняться від тих, які направлені на отримання значних результатів від основної діяльності бізнесу.

  • Блог
    Ріта МакГрет про головні проблеми компаній, які прагнуть інновацій

    У книзі Рона Аднера «Широка лінза» виділені головні проблеми компаній, які прагнуть до інновацій: вони дуже вузько сконцентровані на важкій роботі пришвидшення процесу новаторства, ігноруючи два важливі екосистемні виклики, які потрібно подолати для покращення інноваційного процесу.

  • Стаття
    Бізнес інновацій чи бізнесові інновації? Місцевим лідерам варто відчути різницю

    Міста мають бути зацікавленими у спроможності своїх приватних фірм займатися інноваціями. Але що це насправді означає, і що для цього слід робити?

    PDF версія

  • Стаття
    Кмітливі імітатори: вміння копіювати важливіше за інноваційність?

    Надмірне копіювання, звичайно, може бути шкідливим для суспільства в цілому. Йозефа Шумпетера хвилювало те, що новатори, які не отримуватимуть належної винагороди за свої нові продукти через вплив наслідувачів, вкладатимуть менше у їхній розвиток.

  • Блог
    Євген Пенцак: Якою повинна бути добра освіта?

    Євген Пенцак, професор фінансів kmbs, на TEDx Kyiv 2012, присвяченій темі “Талант. Освіта. Розвиток”, розповів про те, якою, на його думку, повинна бути добра освіта.

    відео
  • Блог
    П’ять способів зруйнувати інноваційний процес

    Більшість компаній саботують власний інноваційний процес навіть не підозрюючи про це. Професор Ріта МакГрет помітила п'ять симптомів цього синдрому.

  • Стаття
    Trendwatching: Зроблено краще в Китаї

    Бренди та інновації з Китаю поширюються по всьому світі. І повірте, що ви ще нічого не бачили! Для вас ми підготували добірку свіжих трендів від флагмана з відстеження інноваційних тенденцій - Trendwatching.com.

  • Блог
    Стів Джобс та міф про "Еврику"

    Коли Стів Джобс пішов з Apple, його вчинок привів до жвавого обговорення його особистості, візії та досягнень. Він заслуговує на увагу: це людина, яка змінила світ технологій та завдяки якій Apple – найважливіша у світі компанія відкритого типу.

  • Стаття
    Петро Чернишов: Шлях до успіху – це інновації, а не повторення

    Петро Чернишов, генеральний директор Carlsberg Ukraine, який кілька разів був визнаним найкращим менеджером України за версією багатьох рейтингів, розповідає про роль СЕО в компанії, корпоративну культуру та мотивування персоналу для досягнення завдань бізнесу.

  • Стаття
    Trendwatching: Революція в роздрібній торгівлі

    Електронний шопінг – це найгарячіший комерційний тренд сьогодення. Повсюди виникають нові звички у культурі покупок. Це спостерігається на розвинених ринках, де покупки роблять онлайн, і на ринках, що розвиваються. Там відбувається швидка урбанізація і поширення мобільного інтернету.

    коментарі
  • Блог
    П'ять інноваційних ідей, що збуджують уяву

    Яка різниця між фантастами XIX століття і XXІ століття? А різниця в тому, що для втілення фантазій перших, потрібно було приблизно сто років, а для реалізації ідей других – всього декілька років. Світ надзвичайно прискорився. Добре це чи погано, кожен визначає для себе особисто.