Mатеріали за тегом комунікації

  • Стаття
    Нюанси ділових партнерств

    На Школі ресторанного менеджменту kmbs Василь Мікулін, засновник бару «Лісопилка» та випускник Presidents` MBA, розповів про важливі аспекти формування партнерств.

  • Стаття
    Трансформація компанії. Чому не злітаємо?

    Масштабні зміни можуть допомогти бізнесу перейти на новий рівень прибутковості чи завоювати іноземні ринки. Що потрібно враховувати для якісної трансформації компанії?

  • Блог
    Як будувати довіру?

    Управлінцю, який хоче досягти видатних результатів, потрібно культивувати атмосферу довіри всередині своєї компанії. Як цього досягти?

  • Стаття
    Бренд з характером

    Часто бренд-менеджери фокусуються суто на раціональних властивостях бренду, не приділяючи потрібної уваги його «особистісним» характеристикам. Як це виправити?

  • Стаття
    Штурвал для розмови

    Якщо розмовами в компанії не керує управлінець, то вони можуть нанести шкоду людям і бізнесу. Як цього уникнути?

  • Стаття
    Мистецтво комунікацій

    Чому компанії та цілі країни програють у інформаційній війні? Як правильно транслювати свій меседж?

  • Стаття
    Марина Стародубська про PR-помилки

    Як уникнути найпоширеніших помилок в комунікаціях та як правильно розподілити PR-бюджет.

  • Стаття
    Про захищеність в епоху вимушеної прозорості

    Негативна інформація про бізнес, яка потрапила на ринок, здатна суттєво нашкодити організації. Як захистити себе?

  • Стаття
    Перед стартом

    Порада Сета Годіна про те, як правильно провести зустріч з командою перед початком нового проекту.

  • Інтерв'ю
    Розмаїття лідерства

    Про одну з найефективніших класифікацій лідерства розповів Ян Дірк Геертсема, запрошений викладач kmbs.

  • Блог
    Три стратегії цифрового маркетингу

    Один з секретів ефективного цифрового маркетингу полягає у чіткому визначенні мети і підборі методів її досягнення.

  • Стаття
    Маркетинг в часи кризи

    Як просувати продукцію в умовах скорочення попиту.

  • Стаття
    Соціальні стратегії-2014: план дій

    Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих.

  • Стаття
    Як примирити відділи маркетингу і продажів

    Лояльність до свого підрозділу, а не до компанії в цілому - явище поширене, як і розмови «який відділ найпотрібніший».

  • Блог
    Віртуальні комунікації: як уникнути проблем

    Чому непорозуміння є настільки поширеним явищем у віртуальному робочому просторі?

  • Стаття
    Гра з клієнтом

    Про те, для чого потрібна гейміфікація, і як використати її у спілкуванні зі споживачами.

  • Стаття
    Нова реальність комунікацій

    Public Relations у тому вигляді, до якого звик світ, більше не існує. Наталія Попович про десять нових викликів індустрії.

  • Стаття
    Жива комунікація: нотатки на полях корпоративної стратегії

    Поширена ситуація: у компанії є стратегія, і, щоб вона запрацювала, потрібна ефективна внутрішня комунікація. Що важливо зробити і як це зробити?

  • Блог
    PR: вчора, сьогодні, завтра

    Протягом усього часу свого існування PR як поняття та явище набував різних конотацій, іміджу та форми. Від довгих промов на ринку, від посланців та владик до мобільних додатків на наших КПК.

  • Стаття
    Приховані можливості управління

    Як підвищити еффективність міжособистісних комунікацій? Про приховані можливості комунікацій розповідає Діана Чернявська, керівник Soft Skills Center, kmbs.

    відео
  • Стаття
    Фантом інформації і потенціал комунікацій

    Наш мир полон фантомов. Один из них – так называемая "информация".