Mатеріали за тегом книги

  • Стаття
    Як конкурувати, не покладаючись на удачу

    На створення теорії "роботи" у Клейтона Крістенсена пішло два десятиліття. Вона дозволяє пояснити причинно-наслідкові механізми споживчого вибору і, відповідно, зробити інноваційний процес більш прогнозованим. Її мета - підказати успішним компаніям, як зростати.

  • Стаття
    У пошуках втраченого автора: коли чекати на якісний український нон-фікшн

    На національному ринку літератури нон-фікшн книжки українських авторів - поки що рідкість. Що може стати обмеженнями та можливостями для розвитку української ділової літератури?

  • Стаття
    Як ніколи не помилятися

    Щоб зрозуміти справжню сутність інформації, яку ми вважаємо апріорі вірною, щоб мислити критично, - нам потрібна математика. Так вважає професор Вісконсинського університету Джордан Елленберг.

  • Стаття
    Економіка добра і зла

    Економіка, яку ми знаємо сьогодні, являє собою культурний феномен, продукт нашої цивілізації. Однак ми навіть не уявляємо собі, як саме він працює. Томаш Седлачек намагається розібратися, як розвивалась економіка протягом століть - і як змінювалося її сприйняття людьми.

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Стаття
    Примноження багатства як добра

    Темою управлінської дискусії, що відбулася на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу», стала книга «Бути людиною» Мирослава Поповича. Які філософські питання в ній порушуються? І в чому їхня значущість для сучасної людини в цілому й управлінця зокрема?

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Витоки щастя

    На бізнес-майданчику «Форуму видавців» Ярослав Рущишин, власник компанії «Троттола», та Вахтанґ Кебуладзе, філософ і запрошений викладач kmbs, дискутували про концепцію потоку, щастя та контроль.

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Стаття
    Сьоме чуття

    Саме так назвав Джошуа Купер Рамо, виконавчий директор геополітичної консалтингової компанії Kissinger Associates, новий інстинкт, актуальний для сучасного світу. «Сьоме чуття» буде необхідним для життя у новому столітті, коли все пов'язане між собою.

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Життєстійке підприємство

    Сьогодні ланцюжки поставок охоплюють всю земну кулю, включаючи в себе безліч постачальників, субпідрядників, логістичних та торгових компаній. Така велика мережа створює складнощі, коли хоча б одна ланка дає збій.

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості.

  • Стаття
    За рекомендацією

    Згідно з опитуванням, 63,4% власників малого та середнього бізнесу вважають, що більш ніж наполовину зобов'язані своїм успіхом рекомендаціям клієнтів. Однак у 79,9% з них немає системи генерування рекомендацій. Як побудувати таку систему?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?

  • Стаття
    Ілон Маск: Tesla, SpaceX і дорога в майбутнє

    Імперія Ілона Маска із заводами, десятками тисяч працівників і фахівців перетворила його в одного з найбагатших людей світу з чистою вартістю активів $13,1 млрд. Книга Ешлі Венса розповідає про те, який шлях пройшов сам Маск і його бізнес.

  • Стаття
    Робота рулить! Інсайти від компанії Google

    Щорічно 2 млн. людей надсилають свої резюме, сподіваючись зайняти позицію в Google. Журнал Fortune неодноразово називав цю компанію найкращим роботодавцем в США і багатьох інших країнах. Що ж робить її особливою?

  • Стаття
    Прискорюйся. Розвиток стратегічної гнучкості в умовах швидких змін

    Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Коттер - про те, як традиційна організаційна ієрархія обмежує компанію, і яка альтернатива існує.