Mатеріали за тегом книги

  • Стаття
    Успіх і удача

    Як показують дослідження, у будь-якому великому змаганні удача завжди відіграє вагому роль. Але цей факт практично ігнорується суспільством. Особливо сильно таке ставлення проявляється у найуспішніших людей. Чому нам складно відмовитись від невірних припущень про роль удачі?

  • Стаття
    Масштаб

    Фізик і візіонер Джеффрі Вест одного разу замислився: чому ми живемо саме стільки, не більше й не менше? І, зрештою, дійшов цікавого висновку: всі ссавці є версіями один одного, тільки в різному масштабі. І підкоряються однаковим законам.

  • Стаття
    Лідер-садівник

    Який лідер потрібен сучасній компанії? Він не повинен бути «шахістом», який контролює кожну дію організації. Натомість має бути схожим на садівника, - впевнений генерал Стенлі Маккрістал, автор книги «Команда команд», яка нещодавно вийшла українською мовою.

  • Стаття
    Як конкурувати, не покладаючись на удачу

    На створення теорії "роботи" у Клейтона Крістенсена пішло два десятиліття. Вона дозволяє пояснити причинно-наслідкові механізми споживчого вибору і, відповідно, зробити інноваційний процес більш прогнозованим. Її мета - підказати успішним компаніям, як зростати.

  • Стаття
    У пошуках втраченого автора: коли чекати на якісний український нон-фікшн

    На національному ринку літератури нон-фікшн книжки українських авторів - поки що рідкість. Що може стати обмеженнями та можливостями для розвитку української ділової літератури?

  • Стаття
    Як ніколи не помилятися

    Щоб зрозуміти справжню сутність інформації, яку ми вважаємо апріорі вірною, щоб мислити критично, - нам потрібна математика. Так вважає професор Вісконсинського університету Джордан Елленберг.

  • Стаття
    Економіка добра і зла

    Економіка, яку ми знаємо сьогодні, являє собою культурний феномен, продукт нашої цивілізації. Однак ми навіть не уявляємо собі, як саме він працює. Томаш Седлачек намагається розібратися, як розвивалась економіка протягом століть - і як змінювалося її сприйняття людьми.

  • Стаття
    Команда команд

    Ця книга - не просто історія про війну та бої проти Аль-Каїди. Вона розповідає про глобальні зміни й про те, як управлінцям бути ефективними у складному і мінливому контексті.

  • Стаття
    Примноження багатства як добра

    Темою управлінської дискусії, що відбулася на бізнес-майданчику «Книжкового арсеналу», стала книга «Бути людиною» Мирослава Поповича. Які філософські питання в ній порушуються? І в чому їхня значущість для сучасної людини в цілому й управлінця зокрема?

  • Стаття
    Революція платформ

    Модель платформи лежить в основі успіху багатьох проривних компаній XXI століття - від Google, Amazon і Microsoft до Uber, Airbnb і Ebay. Тому нам необхідно розуміти, які її рушійні сили, які нові можливості вона відкриває перед нами і які ризики несе.

  • Стаття
    Витоки щастя

    На бізнес-майданчику «Форуму видавців» Ярослав Рущишин, власник компанії «Троттола», та Вахтанґ Кебуладзе, філософ і запрошений викладач kmbs, дискутували про концепцію потоку, щастя та контроль.

  • Стаття
    Гонитва за «зірками»

    Здавалося б, все очевидно: щоб виграти у конкурентів, треба знайти найобдарованіших фахівців. Тому багато компаній не шкодують ані часу, ані коштів, намагаючись переманити «зірок» з інших фірм. Але чи завжди продуктивність «зірок» обумовлюється тільки їхніми особистими якостями?

  • Стаття
    Сьоме чуття

    Саме так назвав Джошуа Купер Рамо, виконавчий директор геополітичної консалтингової компанії Kissinger Associates, новий інстинкт, актуальний для сучасного світу. «Сьоме чуття» буде необхідним для життя у новому столітті, коли все пов'язане між собою.

  • Стаття
    Штучний інтелект: етапи, загрози та стратегії

    Останніми роками дискусія щодо майбутнього прориву у сфері створення штучного інтелекту стає все більш гострою. Нік Бостром не береться прогнозувати, коли це трапиться. Він фокусується на тій проблемі, яка постане перед людством.

  • Стаття
    Третя хвиля

    Третя хвиля наближається - момент, коли інтернет перетвориться з того, з чим ми взаємодіємо, на те, що взаємодіє з усім навколо нас. Співзасновник компанії America Online (AOL) Стів Кейс міркує про те, як знайти свій успішний шлях у новій реальності.

  • Стаття
    Життєстійке підприємство

    Сьогодні ланцюжки поставок охоплюють всю земну кулю, включаючи в себе безліч постачальників, субпідрядників, логістичних та торгових компаній. Така велика мережа створює складнощі, коли хоча б одна ланка дає збій.

  • Стаття
    Камінь ламає ножиці

    Коли люди роблять довільний, випадковий або навіть стратегічний вибір, вони підсвідомо дотримуються певних закономірностей, які можна передбачити. Вільям Паундстоун викриває міфи, пов'язані з неправильним розумінням випадковості.

  • Стаття
    За рекомендацією

    Згідно з опитуванням, 63,4% власників малого та середнього бізнесу вважають, що більш ніж наполовину зобов'язані своїм успіхом рекомендаціям клієнтів. Однак у 79,9% з них немає системи генерування рекомендацій. Як побудувати таку систему?

  • Стаття
    Психологія впливу

    Нерідко ми погоджуємося, хоча й не хочемо цього робити, причому самі не розуміємо, чому. Що спонукає нас говорити «так» у відповідь на ті чи інші пропозиції? Які психологічні принципи (важелі впливу) лежать в основі поступливості?

  • Стаття
    Zag. Маніфест іншого маркетингу

    Слово, яке найкраще характеризує нинішнє бізнес-середовище, - швидкість. Збільшується кількість нових компаній та брендів, і тільки клієнти будуть вирішувати, хто з них залишиться на ринку.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?