Mатеріали за тегом корпоративна культура

  • Стаття
    Тренди-2018: вибух прозорості

    Ми вже писали про те, що бізнес стає все менш схожим на «чорну скриньку» і все більш схожим на «скляну скриньку». Тенденція до збільшення прозорості усіх процесів та цінностей компаній у 2018 році продовжуватиме поглиблюватись і зачіпатиме все нові сфери.

  • Стаття
    Як управляти тими, хто знає більше за вас?

    Колись лідером був той, хто мав найбільше знань та вмів те, чого не вміли інші. Проте сьогодні члени команди можуть (і, скоріше за все, мають) бути більшими експертами у своїх темах, аніж їхній керівник. Як діяти у таких умовах?

  • Стаття
    Петро Чернишов: Шлях до успіху – це інновації, а не повторення

    Петро Чернишов, генеральний директор Carlsberg Ukraine, який кілька разів був визнаним найкращим менеджером України за версією багатьох рейтингів, розповідає про роль СЕО в компанії, корпоративну культуру та мотивування персоналу для досягнення завдань бізнесу.

  • Стаття
    Таємниці корпоративної культури

    Источник: Сompanion, 26 апреля 2010Автор: Дарина Богуцкая; Эксперт: Виктор Тамберг

  • Стаття
    Персональний погляд на глобальні виклики

    Автор: Іцхак Адізес, професор з менеджменту, засновник і директор Інституту Адізеса, один з провідних світових експертів з менеджменту та підвищення ефективності.

  • Стаття
    Wizz Air: Ефективний менеджмент у зоні турбулентності

    Наталія Казмер, засновник та член ради директорів Wizz Air Україна, 8 липня виступила з майстер-класом перед відвідувачами innovations.com.ua. Читайте статтю за виступом Наталії Казмер, а також  завантажуйте ppt-презентацію.  

    коментарі
  • Стаття
    Як перемогти у війні за таланти

    Автор: Павло Шеремета, Президент Інституту Стратегії Блакитного Океану в Малайзії, перший декан kmbs

    коментарі
  • Стаття
    Корпоративні цінності: нитка, з якої зіткана реальна стратегія

    Автор: Павло Шеремета, Президент Інституту Стратегії Блакитного Океану в Малайзії, перший декан kmbs

  • Стаття
    Ціна стратегії

    На определенном этапе своего развития представители компании задают себе вопрос: «Что дальше?». Чаще всего задумываются об этом собственники, так как возникают финансовые проблемы, происходит торможение роста, начинается хаос в продуктах, в управлении персоналом, в региональных представительствах.

  • Стаття
    Культура суперечностей - культура Toyota

    Toyota стала однією з найпотужніших корпорацій світу завдяки власній розробці - системі TPS (Toyota Production System). TPS дозволяє виготовляти одні з найкращих автомобілів за найнижчою ціною, і при цьому створювати нові стандарти якості. Сьогодні не лише основні конкуренти Toyota – Crysler, Ford, Honda – впроваджують у себе схожі на TPS системи.

  • Стаття
    Принципи і труднощі управління персоналом

    Проблеми можна вирішити. Із труднощами можна тільки примиритися. Лірично-філософський вступУчень-початківець веде співбесіду з Учителем і з тремтінням у голосі говорить:– О великий Учителю, воістину, твої знання безмежні – так багато ти знаєш про світ і про людей!

  • Стаття
    Університет Гамбургерології - інкубатор ресторану МакДональдз

    Достатньо зайти лише одного разу до закладу МакДональдз у будь-якій країні, щоб раз і на завжди усвідомити, що уявляє з себе цей фаст-фуд під жовтими арками. Молоді хлопці та дівчата в однаковій формі, з однаковою посмішкою, однаково метушаться біля агрегатів по виготовленню їжі та касових апаратів.

  • Стаття
    Історія про інноваційну поліцію

    За книгою «Стратегія Блакитного Океану» Чана Кіма та Рене Моборн,бізнес-школа INSEADБілла Бреттона було призначено на посаду керівника поліції Нью-Йорка тоді, коли місто буквально потопало у злочинах та анархії. Проте менш ніж за 2 роки те ж саме місто було визнано одним із найбезпечніших у США.

  • Стаття
    Кому потрібна Місія?

    Новым модным понятием, которое начинают активно использовать в своем лексиконе  бизнесмены на территории СНГ, является понятие Миссии.

  • Стаття
    Священний Грааль бізнесу

    за книгою Й. Ріддерстрале та К. Нордстрема "Караоке-капіталізм"Завдання інноваційної компанії – створити тимчасову монополію. Але старі рецепти не працюють. Нові технології чи управлінські рішення необхідні, але не достатні для лідерства у галузі.

  • Стаття
    Вітамінний рецепт для компанії від Адізеса

    Світ бізнесу повний пасток. Одна з них — це міф про ідеального керівника, який охоплює весь управлінський процес — планує, направляє, організовує, навчає, розвиває, надихає, контролює — тобто менеджер, лідер, пастух, султан і все, чим би Ви хотіли його назвати.

  • Стаття
    Війна за таланти

    Автор: Павло Шеремета, Президент Інституту Стратегії Блакитного Океану в Малайзії, перший декан kmbs

  • Стаття
    Творча майстерня у Вашій компанії

    Щоб організація була здатною до інновацій саме того калібру, який Котлер відносить до латерального маркетингу – тобто могла створити і вивести на ринок продукт/послугу у відриві від вже існуючих на ринку, винайти відмінний від існуючих спосіб просування, чи навіть змінити структуру ринку – вона, вочевидь, має перевест

  • Стаття
    П-менеджмент: нариси компанії майбутнього

    Світ навколо нас змінюється з небаченою швидкістю.

  • Стаття
    Стратегія винагороди та визнання таланту

    Автор: Оксана Семенюк у співпраці з Юлією Філіповською