Статті

  • Стаття
    Навіщо потрібні гуманітарні знання?

    Чому гуманітарні науки зараз переживають кризу легітимності? І чому вони важливі для людини?

  • Стаття
    Брендинг для лідерів

    П’ять помилок, яких варто уникати власнику чи генеральному директору, щоб запобігти марному витрачанню коштів на рекламу та просування.

  • Стаття
    Зміни в динаміці

    Історія компанії Snite, яка впровадила рішення теорії обмеження на виробництві сім років тому. Що змінилось за цей час? Чому ніхто з конкурентів не скопіював її стратегію?

  • Стаття
    Нюанси ділових партнерств

    На Школі ресторанного менеджменту kmbs Василь Мікулін, засновник бару «Лісопилка» та випускник Presidents` MBA, розповів про важливі аспекти формування партнерств.

  • Стаття
    Agile-лікнеп: що таке agile та кому він підходить

    Agile – це підхід до управління проектами, який вирішує проблеми традиційного проектного менеджменту. Що він собою являє?

  • Стаття
    Трансформація компанії. Чому не злітаємо?

    Масштабні зміни можуть допомогти бізнесу перейти на новий рівень прибутковості чи завоювати іноземні ринки. Що потрібно враховувати для якісної трансформації компанії?

  • Стаття
    Управління брендом як процес

    Якими є основні компоненти управління маркою та на які підводні камені можуть наражатися компанії в цьому процесі?

  • Стаття
    kmbs у Швеції

    Про найцікавіші враження учасників виїзного модуля - у щоденнику керівника Executive MBA kmbs Едуарда Мальцева.

  • Стаття
    Франчайзери та франчайзі

    Що може стати основою для зростання у франчайзингу? Чому стрімке розширення небезпечне? Про це розповів Максим Храмов на Школі ресторанного менеджменту kmbs.

  • Стаття
    Три питання для бренд-менеджера

    Маркетинг та брендинг для багатьох – це щось на кшталт обслуговування продажу, а тому дуже часто не витримується баланс між коротко- та довгостроковими цілями бізнесу.

  • Стаття
    Лариса Денисенко: "Судове засідання – це класична п’єса зі своєю драматургією"

    Письменник та телеведуча розповіла в kmbs про те, як поєднувати в собі різні професії, і що досвід правника дає письменнику.

  • Стаття
    Маркетинг без витрат, або Як знайти нафту на своєму городі

    На яких клієнтах варто концентруватися: на нових чи постійних? Як зробити вартість неважливою для клієнта? Як діяти, щоб клієнти частіше вас рекомендували?

  • Стаття
    Олексій Коган: "Якщо ви не самоіронійна людина, вам не вдасться слухати джаз"

    Добірка цитат арт-директора і продюсера, викладача на факультеті джазу, людини, яка закохана в музику, - про джаз і не тільки.

  • Стаття
    Кращий постачальник

    Історія виробничої компанії, яка за рахунок поліпшення внутрішніх операційних процесів планує стати кращим постачальником для своїх дистриб'юторів.

  • Стаття
    Новітня демографія

    Компанії перестають розуміти поведінку споживачів. Люди більше не ведуть себе так, як «зобов'язані». Потрібно шукати нові підходи, аби зберегти свої позиції. Як це зробити?

  • Стаття
    Виміри ефективності

    Як забезпечити контроль ефективності персоналу? Які технічні засоби для цього можна використовувати? І як приймати рішення на основі отриманої інформації?

  • Стаття
    Розповідь про «Чашку»

    На Школі ресторанного менеджменту в kmbs власник мережі кав'ярень «Чашка» Ігор Сухомлин розповів про те, як виник його бізнес, а також про цінності, просування та аудиторію.

  • Стаття
    Бізнес на зв‘язку

    Президент компанії «Київстар» Петро Чернишов розповів про власні принципи ведення бізнесу та специфіку ринку мобільного зв‘язку.

  • Стаття
    Цінності як орієнтир

    Що сьогодні може об’єднати й мотивувати суспільство? На це питання відповіли експерти та лідери громадської думки у рамках дослідження «Цінності нової України».

    коментарі
  • Стаття
    Що робити під час кризи?

    Учасники публічного диспуту з Валерієм Пекарем, випускником та викладачем kmbs, в ході ділової гри сформулювали поради для громадян, підприємців та уряду.

  • Стаття
    Тіберій Сільваші про потоки часу та ріки кольору

    Художник-абстракціоніст на зустрічі в kmbs розповів, які запитання наразі є головними для мистецтва, яким є «посмертне» існування картини та багато іншого.