Статті

  • Стаття
    Тренди-2017: життя під наглядом

    Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби – тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування стає цілком можливим.

  • Стаття
    FM-2030: мрія про трансгуманізм

    Ферейдун М. Есфендіарі, ірано-американський філософ-футуролог, один із основоположників теорії трансгуманізму, народився 1930 року. Псевдонім FM-2030 він використовував для поширення ідеї про постлюдину.

  • Стаття
    Вісім кроків до міжнародної експансії

    Для того щоб почати конкурувати належним чином на міжнародному рівні, як за якістю бізнесу, так і за можливостями, компанії потрібно зробити лише вісім кроків. Саме від їх виконання буде залежати подальший успіх експансії іноземних ринків.

  • Стаття
    Тренди-2017: новий рівень ефективності

    Те, що продукти мають бути нешкідливими для зовнішнього середовища, а ресурси - не витрачатись марно, не підлягає сумніву. Цей «зелений» тренд продовжує поглиблюватись, і наступного року все більше компаній почнуть переглядати свої бізнес-процеси.

  • Стаття
    Заразливий. Чому товари та ідеї стають популярними

    Чому деякі статті або відео на YouTube поширюються, ніби вірус? Чому деякі продукти отримують більше особистих рекомендацій, ніж інші? У яких випадках негативна реклама збільшує або зменшує обсяги продажу?

  • Стаття
    ДНК стратегічного лідерства

    Хто такий стратегічний лідер? І що він має закласти в основу культури компанії, щоб започаткувати довгостроковий цілеспрямований рух?

  • Стаття
    Тренди-2017: повернення до анонімності

    Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

  • Стаття
    Вибір та амбіції

    За який час Україна може кардинально змінитись, наблизившись до Європи? Які уроки можна отримати з досвіду євроінтеграції Литви? Про це розповів у kmbs Юргіс Вільчінскас, керівник департаменту преси та інформації Представництва ЄС в Україні.

  • Стаття
    Ілон Маск: Tesla, SpaceX і дорога в майбутнє

    Імперія Ілона Маска із заводами, десятками тисяч працівників і фахівців перетворила його в одного з найбагатших людей світу з чистою вартістю активів $13,1 млрд. Книга Ешлі Венса розповідає про те, який шлях пройшов сам Маск і його бізнес.

  • Стаття
    Тренди-2017: віртуальний досвід

    Якщо раніше у мережі базовою валютою була інформація, то у найближчому майбутньому це місце займе досвід. Причому віртуальний досвід стане настільки ж вагомим, як реальний. А часом – навіть більш цінним.

  • Стаття
    Принципи сталого успіху

    Багато сімейних бізнесів демонструють стійкий розвиток протягом десятиліть чи навіть століть (до речі, три найстарші компанії світу є сімейними). У чому їхній секрет?

  • Стаття
    Майбутнє хмарних рішень

    Хмарні сервіси покликані зробити складні індивідуальні ІТ-рішення доступнішими і можуть бути застосовані майже будь-де - від аналізу даних мобільних додатків до управління виробничими процесами на атомному реакторі. Де хмари є найбільш затребуваними?

  • Стаття
    Кластери для України. Коли один плюс один — більше, ніж два

    Як запустити розвиток регіонів і збільшити доходи громадян? Одна з можливих відповідей — формувати кластери, тобто скупчення бізнесів однієї спеціалізації на невеликих територіях.

  • Стаття
    Чужий серед своїх

    П'єр Тейяр де Шарден – теолог, філософ, природознавець – поєднав у своєму вченні науку, релігію та містицизм. Він одним з перших висловив думку про можливість виходу людини за межі, які відведено їй законами природи.

  • Стаття
    Юло Вооглайд: «Одних лише знань недостатньо»

    Роздуми естонського філософа, політика, мислителя Юло Вооглайда, висловлені під час майстер-класу в Києво-Могилянській бізнес-школі, - про вироблення рішень, зміни, користь сорому і небезпеку допомоги.

  • Стаття
    П'ять правил гри в «післяправдивому» медіа-полі

    Соціальні мережі наситили особисте інфополе кожного з нас інтерактивом, свободою вибору джерел інформації та можливістю висловитися. Правила гри в медіа-просторі змінилися, і бізнесу потрібно навчитися за ними жити.

  • Стаття
    Робота рулить! Інсайти від компанії Google

    Щорічно 2 млн. людей надсилають свої резюме, сподіваючись зайняти позицію в Google. Журнал Fortune неодноразово називав цю компанію найкращим роботодавцем в США і багатьох інших країнах. Що ж робить її особливою?

  • Стаття
    Пастка мовчання: як і що говорити про бізнес в епоху «післяправди»

    Щоб не потрапити до «пастки мовчання» і не загубити контроль над публічною історією бізнесу, керуючому власнику або керівнику слід уникати п'яти помилок інформаційної роботи в медіа-полі епохи «післяправди».

  • Стаття
    Горизонтальне мислення: як залучати інвестиції в умовах війни

    Декан kmbs Олександр Саврук - про світовий досвід створення екосистеми, зокрема в оборонній сфері, взаємодію її учасників та роль держави у цьому процесі.

  • Стаття
    Як розв'язувати проблеми без менеджерів

    Зараз все популярнішими стають плоскі структури управління і самоврядні команди. Загальна Agile-гарячка, що вразила бізнес, транслює тезу: кращі рішення фахівці придумують самостійно, тому потрібно віддати їм усю владу і повноваження.

  • Стаття
    Тренд як джерело інновацій

    Побудова успішного бізнесу нерідко залежить від відповіді на одне запитання: чого наші клієнти хотітимуть у майбутньому? Воно цікавить керівників, інноваторів, підприємців. Як шукати відповідь і використовувати тренди для розвитку бізнесу?