На одній хвилі

Проблемою компаній по всьому світі є те, що працівники не відчувають зв‘язку з тим, що вони роблять, зі своїми колегами та з бізнесом в цілому. Через це їхня продуктивність знижується, мотивація – також, а організація втрачає гроші. Як відновити цей зв‘язок чи посилити його?

 

 

 

 

 

 

Коли ми відчуваємо, що нас щось поєднує із компанією, на яку ми працюємо, то виграють усі. Люди знають: у тому, що вони роблять, є сенс, а тому вони готові докладати більших зусиль. Вони частіше проявляють свій талант, розвивають свої найкращі якості – і це відбувається природно.

Сьогодні потреба у такому зв‘язку є ще сильнішою, ніж будь-коли раніше. Особливо у молодих працівників: вони очікують, що робоче місце буде для них не просто джерелом грошей, але й способом знайти сенс свого існування.

Створення робочого середовища, де все вищеописане реальне, є завданням керівника. Що йому для цього потрібно?

1. Мати чітку візію. Бути візіонером – не опція, а необхідність для лідера. У нинішньому бізнес-середовищі керівнику все частіше доводиться відігравати роль оповідача, створювати історії про минуле й майбутнє – і завдяки цьому підтримувати мотивацію й креативність своїх людей.

Щоб бути зрозумілою й близькою для працівників, візія має бути достатньо простою й  живою. Скажімо, коли президент Кеннеді презентував візію космічної програми, він не вдавався у складні технічні подробиці. Він заявив, що мета програми – відправити людину на Місяць ще до кінця десятиріччя (тобто 1960-тих).

 

 

 
Бути візіонером – не опція, а необхідність для лідера

 

 

Дуже корисними при формулюванні місії бувають метафори, аналогії, приклади. Саме вони роблять місію живою.

В основі місії має бути якась велика ідея, потенційний сильний вплив на суспільство. Людям хочеться відчувати: те, що вони роблять, дійсно важить багато. Масштабна місія допомагає їм у цьому.

І, нарешті, місія має повторюватись часто, легко передаватись з вуст до вуст. А тому її потрібно звести до короткої фрази, яку просто запам‘ятати.

2. Допомагати людям відчути, що їх цінують. Якщо працівник виконує свою роботу добре, але це сприймається керівником як належне, то його мотивація часто страждає. І, навпаки, коли людина бачить, що її зусилля цінують (наприклад, їй про це кажуть, або заохочують її певним чином), то вона прагне зробити ще більше. А відчуття зв‘язку з компанією – зростає.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Правила внутрішнього діалогу

Слухання як ринковий інструмент

Впливові історії: взаємодія для змін

 

3. Спілкуватись частіше. Що більше комунікацій між працівниками та керівником, а також між колегами, тим більш «живою» стає для них компанія. У цьому випадку люди відчувають, що вони залишаються на зв‘язку з усім, що відбувається навколо них.

Також важливо, щоб спілкування було двостороннім. Працівники повинні мати можливість висловитись. В залежності від розміру компанії можна обирати різні інструменти для цього: особисте спілкування, групові зустрічі, опитування тощо.

4. Залишити місце для помилки. Помилки все одно траплятимуться, особливо якщо працівники виходитимуть з власної зони комфорту, навчаючись чомусь новому. І у такій ситуації вони мають розуміти, що їх не покарають. Деякі компанії йдуть навіть далі – вони винагороджують за помилки. Чи, принаймні, цінують їх.

 

За матеріалами 5 Tips to Increase Workplace Engagement

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах