Сет Годін: думки про критику

Як реагувати на ситуацію, коли ваші ідеї постійно заперечують? Або коли ваш продукт критикують? Про це розмірковує у своєму блозі відомий фахівець з маркетингу Сет Годін.

 

 

 

 

 

 

 

 

Про негативні відгуки

Гіпотеза: деякі люди люблять те, що ви робите. Їм подобається ваш продукт, ваш сервіс, той спосіб, у який ви виконуєте свою роботу. А як зрозуміти ситуацію, коли хтось ненавидить те, що ви робите? Скажімо, публікує відгук з однією зірочкою, або переходить на інший бік вулиці, аби не пройти повз вашого магазину, або просто незадоволений тим самим, що інші люди люблять у вашій роботі?

Можливо, він хоче щось таке, що ви не пропонуєте. Або хоче купити це у когось, хто не є вами. Або він не розуміє, навіщо ваш продукт потрібен чи навіщо ви його створили.

З деякими з цих причин ви можете щось зробити – а саме, розповісти свою історію більш чітко. Але з деякими ви не можете упоратись. Вони означають: те, що ви робите, - не для цієї людини. Що ж, подякуйте, що вона вам про це сказала.

 

Про висловлення

Статус-кво – недобра річ. Дуже багато часу витрачається на його збереження, і це часто означає, що нові ідеї та невідкладні проблеми залишаються непочутими.

Коли мова йде про минуле, то ми вважаємо героями людей, які висловлювались навіть тоді, коли критики намагались змусити їх замовкнути. Проте все інакше, коли справа стосується сьогодення й тих, хто хоче висловити свою думку тут і зараз.

 

 

 
Правила існують тільки заради збереження статусу-кво

 

 

Можливо, це HR-менеджер, що доповідає раді директорів про поведінку керівника. Або активіст, що виступає на захист справи, яка була поза вашою увагою. Чи, можливо, це працівник фінансового відділу, який знайшов новий спосіб виконувати свої завдання. Чи хтось, хто не має влади чи повноважень, але каже: «йдіть за мною».

Ці люди порушують статус-кво, адже вони йдуть проти правил, але чи можна їх за це судити? Правила ж існують тільки заради збереження статусу-кво.

Нам треба частіше помічати, слухати, підтримувати тихі голоси, які мають щось важливе, що сказати. Можливо, тоді ми зможемо вчиняти правильні дії набагато раніше.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Три маркетингові поради від Сета Годіна

Впливові історії: взаємодія для змін

Слухання як ринковий інструмент

 

Про заперечення

Коли хтось часто не погоджується з вашими ідеями чи оцінкою ситуації, підсвідомо ви можете захотіти зрозуміти – що ж може сподобатись цій людині. Що ви можете зробити, аби досягти компромісу? Як ще ви можете взяти до уваги її думку, що ще зробити, щоб таки отримати схвалення?

Втім, завжди існує ймовірність, що саме позиція того, хто постійно не згоден, - те, що робить цю людину щасливою. У такому випадку все, що ви можете, - це просто дати їй змогу заперечувати й далі.

 

За матеріалами блогу Сета Годіна

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах