Прямий доступ у тренді

Останні декілька років чимало великих компаній у розвинених країнах стикнулись з новим викликом – появою бізнесів, що працюють із клієнтами напряму. Вони пропонують більш персоналізовані продукти й зручну доставку – і фахівці вважають, що це є першою ознакою глобальної зміни способу купівлі товарів та послуг.

 

 

 

 

Великі бізнеси вже стикаються із проблемами через поширення цього тренду. Достатньо подивитись на статистику, щоб побачити темпи його розвитку:

- Частка компанії Gillette на американському ринку чоловічих товарів для гоління складала 70% у 2010 році, а у 2016-му – впала до 54%. Більшість споживачів перейшли до компаній Dollar Shave Club, Harry’s та інших, які пропонують доставляти товари для гоління до вашої домівки.

- У 2016 році десятки компаній, що продають матраци споживачам (у тому числі Leesa, Casper, Purple), а не постачають їх у магазини, відвоювали 5% цього ринку у США, а у 2017 році подвоїли свою частку. 

- Прибуток компаній, що продають набори продуктів для приготування їжі, у наступні роки за прогнозами мають зрости у десятки разів.

Дослідження Interactive Advertising Bureau свідчить: компанії на кшталт Warby Parker (пропонує доставити окуляри до вашого дому, з безкоштовною приміркою оправ) та Blue Apron (привозить готові комплекти інгредієнтів для приготування їжі) – це не просто тимчасове модне віяння, а результат зсуву економіки у напрямку більш кастомізованих брендів.

 

 

 
Компанії, що будуть прямі комунікації з клієнтами, є більш гнучкими, а значить, можуть задовольняти їхні потреби у режимі реального часу

 

 

Особливо помітно це у США: американці все частіше обирають продукти компаній, що будуть прямі комунікації з клієнтами. Ці бізнеси є більш гнучкими, ніж великі організації, а значить, можуть задовольняти потреби споживачів у режимі реального часу.

Традиційна модель передбачає, що компанії проектують, виробляють і виводять на ринок свої продукти, а великі магазини (Walmart, Best Buy, Target, а потім і Amazon) – пропонують їх споживачам. Але нові бренди, що мають прямий доступ до клієнтів (direct-to-consumer brands), отримують змогу спроектувати кращий досвід на кожній стадії циклу купівлі. Вони володіють більш повною інформацією про споживача, здатні вибудувати міцні стосунки з ним – і, зрештою, отримати вищі прибутки.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Продаж як виклик

Секретний сервіс: коли ціна неважлива

Етапи побудови бренд-стратегії

 

Деякі великі компанії вже починають використовувати цей підхід і створюють (чи розширюють) власні канали продажу та маркетингу в рамках даного тренду.  Наприклад, Nike очікує, що їхній продаж у моделі direct-to-consumer складе $16 млрд. у 2020 році.

Чому саме зараз ми спостерігаємо описані процеси? Одна з найголовніших причин – розширення можливостей для таргетованої реклами у соцмережах. Цей інструмент дозволяє навіть малому бізнесу легше запропонувати свої продукт ідеальній цільовій аудиторії. І великим компаніям потрібно враховувати це, міркуючи про майбутнє.

 

За матерілами The Hustle

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах