Молоді зміни

Роль лідера в організації змінюється, і самі компанії все частіше починають діяти інакше, кидаючи виклик тому, «як було завжди». Бізнеси, що прагнуть отримати додаткову конкурентну перевагу, готові використовувати потенціал покоління, яке знає більше за всіх про нові технології та тренди.

 

 

 

 

 

Традиційно молоді працівники, що приходили до організації, вважались недосвідченими, їх потрібно було довго навчати, призначати їм ментора і т.д.. Але зараз набирає сили так званий «зворотний менторинг». Замість того, щоб старші працівники ставали наставниками для молоді, все відбувається навпаки.

Насправді це явище зовсім не є чимось новим. Воно було вперше популяризовано ще Джеком Велчем, генеральним директором GE, і існує вже більше 15 років. Але розвиток технологій тільки пришвидшується, тому «зворотний менторинг» стає все більш актуальним.

Втім, щоб він спрацював, потрібно дотриматись декількох умов:

- Чітко визначені очікування в обох сторін.

- Наявність правил і згоди їх дотримуватись від обох сторін.

- Готовність навчатись новому. Причому той, хто грає роль ментора, також має бути готовим навчатись від свого «підопічного».

- Довіра й відкритість. «Зворотний менторинг» може бути дискомфортним для обох сторін, тому важливо, щоб вони могли про це говорити.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Зміна парадигми: навчання, управління, взаємодія

Тренди і трансформації

Валерій Пекар: «Будь-які знання, які ви отримуєте, ніколи не знадобляться»

 

Ідея навчатись у молоді може приймати різні форми. Наприклад, у 2014 році студенти Каліфорнійського університету в Берклі організували групу Blockchain at Berkeley. І зараз вона перемагає у консультуванні таких гігантів, як IBM, Accenture та McKinsey. Її клієнтами стали вже Qualcomm, Mercedes Benz, Airbus та інші. А Комісія США з цінних паперів і бірж, проводячи конференцію щодо регулювання блокчейну, звернулась за співпрацею саме до Blockchain at Berkeley.

Великі  компанії вже розуміють, що технологія блокчейну – це майбутнє, від якого не сховатися. У 2017 році було проведено дослідження, результати якого свідчать: 28% великих американських бізнесів розмірковують над застосуванням блокчейну, але лише 3% справді це роблять. Більшість досі не розуміє достоту – що це за технологія.

А хто знає найкраще, що таке блокчейн? Звичайно, студенти технічних вишів. Ось чому все більше корпорацій звертаються не до традиційних консалтингових компаній, а до молоді, яка навіть ще не закінчила університет. Можливо, так поступово зміниться саме поняття «експерт».

 

За матеріалами Leadershipnow.com, Forbes, The Hustle

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах