«Почути», що про вас кажуть

Автор: Олександра Москаленко, менеджер з маркетингу компанії «Inlimited»

 

Як досліджувати інформаційне поле компанії, якщо щохвилини в інтернеті створюється 1820 терабайт даних, обробляється близько 700 тис. пошукових запитів, з'являється 11 млн. повідомлень, 695 тис. постів у Facebook, 72 тис. відео на YouTube? І це не враховуючи блогів, форумів, телебачення, радіо, преси. Один з варіантів дій – звернутись за допомогою до «великих даних».

Наприклад, американська ІТ-компанія Hewlett Packard (HP) вирішила відслідковувати думки споживачів з приводу інформаційних повідомлень, які надсилає їм поштою. Клієнти чітко заявили, що не хочуть отримувати новини від компанії кожен день. Моніторинг соціальних медіа також допоміг визначити, що клієнти хотіли б, щоб повідомлення були короткими. У результаті HP створила власний онлайн-журнал, куди користувачі можуть зайти раз на місяць, щоб отримати стислу інформацію за основними темами.

Чимало міжнародних організацій використовують технологічні рішення, які побудовані на спеціалізованих платформах аналізу big data і виконують моніторинг соціальних медіа. У випадку HP було створено власне рішення на інтелектуальній платформі IDOL. Також компанії можуть звертатись до спеціалізованих провайдерів подібних послуг.

Так зробив, скажімо, один з найбільших у світі фінансових конгломератів Barclays. Він створив додаток для мобільного банкінгу PingIt, але вже наступними днями йому довелося внести зміни у продукт - через результати аналізу соціальних медіа. Вони продемонстрували, що тональність повідомлень споживачів здебільшого була негативною. Причиною було вікове обмеження: користуватися програмою могли тільки старші за 18 років люди. Були невдоволені не тільки підлітки, а й батьки, адже вони не могли переказати гроші дітям. Це могло спричинити PR-катастрофу, але невдоволення було оперативно помічено, а помилку виправлено: обмеження знизили до 16 років.

 

 

 
Фінансова компанія Barclays запустила додаток для мобільного банкінгу PingIt, але вже наступними днями їй довелося внести зміни у продукт - через результати аналізу соціальних медіа

 

 

Мережа Pizza Hut, яка має ресторани в більш ніж 90 країнах світу, опублікувала два знімки однакових шматочків піци: один – на білому тлі, другий – на чорному. Слідкуючи за обговореннями у мережі, спеціалісти помітили: другий варіант сприймається втричі краще. Така незначна, на перший погляд, деталь збільшила рентабельність реклами.

Аналіз соціальних медіа може виконуватись із різних причин, у тому числі:

- для визначення характеристик цільової аудиторії компанії (стать, вік, географічне розташування тощо);

- для відслідковування позитивних відгуків та зауважень споживачів, з метою покращення якості товарів та послуг;

- для своєчасного виявлення негативних повідомлень і контролю за їх поширенням;

- для визначення результату маркетингових кампаній підприємства;

- для дослідження інформаційногополя конкурентів;

- і, загалом, для управління репутацією компанії.

За допомогою такого підходу компанія може більш ефективно використовувати свій  інформаційний потенціал, відслідковувати тенденції ринку, дізнаватися про уподобання споживачів. Зрештою, як казав Вінстон Черчилль: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Тренди і трансформації

Молоді зміни

Як marketplace змінює бізнес та світ

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах