Преміум за будь-яку ціну

Бренди, що асоціюються у сприйнятті людей із розкішшю, часом вдаються до досить дивних дій, аби уберегти свої позиції на ринку. Наприклад, за останні два роки швейцарська компанія Richemont знищила власних годинників на $539 млн. – тільки щоб вони не потрапили до рук не дуже багатих покупців.

 

 

 

 

 

Richemont володіє такими відомими преміум-брендами, як Cartier та Montblanc. Товари цих марок завжди були нішевими, і володіти ними – означало належати до певної – досить вузької – категорії заможних людей.

Проте з часом споживацькі настрої змінювались: люди почали надавати меншого значення статусу. Крім того, на рину з‘явилось декілька нових конкурентів – і виробник годинників стикнувся з викликом: як зберегти свої позиції, не вдаючись до зниження цін.

Для компаній на кшталт Hermès чи Cartier бренд – понад усе. Але отримувати велику маржу, продаючи преміальні речі, можна лише у тому випадку, якщо ці речі будуть дуже рідкісними (і, відповідно, власник почуватиме себе обраним).

Саме поняття знижки не пасує до іміджу подібних брендів. Натомість їхня стратегія полягає у тому, щоб максимально обмежувати доступність своєї продукції. Зрештою, Chanel та багато інших компаній періодично знижують залишки: спалюють речі, рвуть їх і т.д.

 

 

 
Саме поняття знижки не пасує до іміджу преміум-брендів. Натомість їхня стратегія полягає у тому, щоб максимально обмежувати доступність своєї продукції

 

 

Експорт швейцарських годинників знизився на 13% з 2014-го по 2016-й і досягнув мінімуму за останні шість років. Минулого року продаж нарешті почав зростати (збільшення склало 2,7%). Проте зменшення попиту вже призвело до накопичення товару. В ім'я «довгострокового капіталу бренду» рада директорів Richemont прийняла рішення: знищити тисячі годинників.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Прямий доступ у тренді

Етапи побудови бренд-стратегії

Продаж як виклик

 

З іншого боку, на багатьох сайтах можна придбати неліцензовані копії годинників Cartier. У минулому Richemont вже позивалась до Amazon, Alibaba та eBay через те, що вони допускають до продажу підробки. Адже часом виглядають вони дуже схоже на оригінали, а відтак, зростає ймовірність побачити годинник Cartier на «непреміальній» людині.

Невідомо, чи колись повернеться до минулого рівня попит на годинники, що коштують дорожче за автомобіль. Але, що б не сталось, позиція компаній на кшталт Richemont залишається незмінною. Чи виправданий такий підхід у сучасних обставинах – покаже час.

 

Джерело: The Hustle

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах