Інсайти від Сета Годіна: грані простоти

Як обрати показники для вимірювання успіху ваших маркетингових кампаній? Чи варто примушувати аудиторію почуватись дискомфортно? Відомий фахівець з маркетингу, автор декількох бізнес-бестселерів Сет Годін продовжує ділитись цікавими думками у своєму блозі.

 

 

 

 

 

 

Заміна простим цифрам

Маркетологам варто запитувати себе: чого ми намагаємось досягти? Не що ми хочемо виміряти, як результат медіа-стратегії чи запуску нового продукту, а що насправді ми створюємо чи змінюємо?

Прості, але неточні метрики лише відволікають вас від головного. Можливо, збирати й систематизувати такі дані просто, але чи дійсно вони дають відповідь на запитання – яка мета вашої роботи?

Звичайно, існують «перевірені часом» показники для певних цілей. Однак не виключено, що у вашому випадку вони не спрацюють. Кількість кліків, переглядів, лайків легко порахувати, тому ці показники використовують усі. Але причина – у простоті, а не в релеватності.

Системні інновації майже завжди вимагають відмовитись від стандартних метрик. Хоча б тому, що коли ви користуєтесь тими ж показниками, що й усі, то, з великою  ймовірністю, досягатимете й схожих результатів. Якщо ж ви оберете не стандартні метрики, а релевантні вашій ситуації, то зможете змінити статус кво.

 

 

 
Якщо ви користуєтесь тими ж показниками, що й усі, то, ймовірно, досягатимете й схожих результатів

 

 

Тупий та ще тупіший

Останні двадцять років на ринку поширена така мантра: якщо вам потрібне ширше охоплення аудиторії, зробіть свій меседж простішим (читай: тупішим).

Використовуйте заголовки-пастки, які викликають бажання клікнути на них. Пишіть короткими реченнями. Використовуйте очевидні ідеї. Не примушуйте людей почуватися дискомфортно, не просіть їх вийти за межі звичного. Натомість нагадуйте їм, що вони – праві. Нехай вони посміхнуться, читаючи ваш контент, а інколи – трохи обуряться.

Такий підхід працює. Принаймні, деякий час. Але потім з‘являється хтось, хто бере меседж, схожий на ваш, і робить його ще тупішим. Цей процес схожий на спіраль, що прямує донизу.

 

Також Вам можуть бути цікавими такі матеріали: 

Що в голові у клієнта: раціо vs емоціо 

Продаж як виклик 

Як створити реальну цінність для клієнта

 

Проте на ринку є й інші гравці, що прагнуть не збільшення розміру аудиторії, а підвищення ступеню її залучення й справжніх змін. Цей процес значно повільніший, але він виглядає як спіраль, що йде вгору.

Робити щось тупішим – це прийом, який вимагає від нас приховувати інформацію від людей, уникати навчати їх чомусь – аби їм лишень не стало дискомфортно. Він спрацьовує у короткостроковій перспективі, але не у довгостроковій.

Не варто плутати простоту й тупість. Робити щось простішим – означає прибрати зайве й, зрештою, отримати кращий результат. А робити щось тупішим – значить не створювати нічого нового, окрім шуму. Перед кожним з нас сьогодні стоїть вибір: з якими людьми працювати, які слова використовувати, яких змін прагнути – і як йти до них.

 

За матеріалами блогу Сета Годіна

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах