Баланс у справах

Списки справ – давно відомий інструмент, який є простим та елегантним. Ви записуєте все, що потрібно зробити (у довільному порядку чи починаючи з найголовніших завдань), а потім із задоволенням викреслюєте те, що вже виконано. Але як діяти у випадку, коли кількість справ у списку значно більша, ніж та, з якою ви можете упоратись?

 

 

 

 

На думку відомого блогера, спікера та автора 7 бізнес-книжок Майкла Хайятта, щоб підвищити свою продуктивність, треба складати не тільки списки «що зробити», а й списки справ, які робити не треба.

Люди, які виконують свою роботу добре, поступово перетворюються на «магніт для завдань». Колеги й керівники можуть казати один одному, що вам можна доручити будь-що, адже ви неодмінно з цим упораєтесь. Відповідно, кількість справ у вас зростає, а обсяг енергії та часу залишається тим самим.

Єдина можливість для продуктивної особистості продовжувати зростати професійно, не з‘їхавши з глузду, - періодично вирішувати, що вона робити не буде. Також це корисно тоді, коли ви отримуєте підвищення. Дуже часто існує ймовірність, що вам потрібно буде виконувати нову роботу, продовжуючи виконувати стару.

 

 

 
Люди, які виконують свою роботу добре, поступово перетворюються на «магніт для завдань»

 

 

Як створити список «що не робити»? Перш за все, потрібно знайти час, коли вас не відволікатимуть. Потім – продивитись свій календар за попередній місяць. І записати все, що, на вашу думку, не відповідає вашій поточній роботі. Потім – продивіться зустрічі й справи, призначені на наступний місяць, і запишіть усе, що здається вам сумнівним. Те ж саме повторіть для свого списку справ. Так ви отримаєте перелік кандидатів для списку «що не робити».

Після цього вам потрібно продивитись перелік ще раз і вирішити – чи включати той чи інший пункт до остаточного списку. Майкл Хайятт радить не тримати його у секреті, а розповісти колегам, помічнику й керівнику про справи, якими ви відтепер не займатиметесь.

 

Також вам можуть бути цікавими такі матеріали:

Рішення без компромісів

Як збільшити свою продуктивність

Страх і напруга

 

Як можуть виглядати пункти у такому списку? Хайятт каже, що коли він працював генеральним директором у Thomas Nelson Publishers, у його списку «що не робити» були, у тому числі, такі справи: не відповідати самому на телефонні дзвінки, не читати невідфільтровану пошту, не їхати у відрядження машиною, якщо дорога займе більше години, не обговорювати деталі контракту з агентами чи авторами тощо.

Список справ, які ви не будете робити, - це засіб для досягнення балансу у житті й на роботі. Адже якщо ви намагатиметесь виконати все, що є у переліку «що зробити», то ризикуєте втратити фокусування на головному й витратити чимало часу й сил на другорядне.

 

За матеріалами Do You Have a Not-to-Do List? You Should

Коментарі

      календар

      Мультимедіа

      Здорова їжа в Україні: місія нездійсненна чи прибутковий бізнес?

      Сучасна людина дедалі більше працює, шалений темп життя додає стресу. Хочеш не тільки виживати, але жити краще – мусиш ставити цілі і досягати їх. Поставлені цілі – це вже стимул впрягтися у коловорот безкінечних справ.

      Андрій Федорів: Інновації та творчість – питання не натхнення, а методології

      Відомий маркетолог, власник компанії fedoriv.com та викладач kmbs Андрій Федорів розповів про свій професійний розвиток та власне бачення творчості у бізнесі.

      TEDxKyiv про таланти, освіту, розвиток, які визначають наше майбутнє

      “Талант. Освіта. Розвиток” - тема, якій була присвячена конференція ідей вартих поширення TEDxKyiv. Це вже шоста подія, яка збирає небайдужих і думаючих людей в нашій країні. Проекту innovations.com.ua приємно підтримувати саме такі ініціативи. Ми підготували добірку найкращих тез спікерів конференції.

      Про розвиток управлінських талантів у агросфері

      Де шукати персонал і керівників для компаній з аграрної сфери бізнесу? Як розвивати співробітників? Як перешкоджати плинності управлінських кадрів?

      Євген Черняк про власну філософію бізнесу

      Відеозапис управлінської дискусії учасників МВА-програм з Євгеном Черняком в рамках проекту kmbs CHANGE talks.

      Тарас Лукачук про зміни в собі та компанії

      Відеозапис із зустрічі учасників MBA-програм kmbs з Тарасом Лукачуком, генеральним директором нових ринків Східної Європи та Центральної Азії компанії "Крафт Фудз".

      Усі публікації »

      Ми у соціальних мережах