Маркетинг та сервіс: взаємодія з фокусом на клієнтові

18липня /201718:45 - 20:15

kmbs, вул. Волоська 8/5, 4 корпус, 4 поверх

Клієнт - саме він є в центрі діяльності бізнесу . Та якщо комунікація маркетингу з клієнтом будується через бренд та позиціонування, то комунікація сервісу з клієнтом є, по-суті, фізичною і відбувається щодня.

 

І від взаємодії відділу маркетингу та сервісної служби компанії залежить, на скільки ваш Клієнт є задоволений в принципі та чи прийде він до вас знову. Чому часом маркетинг та сервіс в одній компанії "не дружать" та яким чином це виправити?

 

Ключові питання:

- Що відбувається, коли маркетинг відповідає тільки за позиціонування?

- Чи мають сервісні структури компанії бути частиною маркетингу і чому?

- Як компанії завдяки сервісу доносити своє позиціонування своєму Клієнту?

 

Деталі та реєстрація: http://kmbs.ua/event/marketing-ta-servis-vzayemodiya-z-fokusom-na-kliyentovi-1

Коментарі