Нейромаркетинг та інвестиції в сучасне мистецтво

8листопада /201719:00 - 21:00

kmbs, вул.Волоська, 8/5

Сучасне мистецтво стає предметом багатьох дискусій та спекуляцій. В минулому поклоніння класичним шедеврам. Сучасне суспільсто переоцінює естетичні цінності віддаючи перевагу новим емоційним потрясінням та ідеям. Комерційне визнання, рекорди продаж витворів сучасних митців, шокуючі новини з арт-ринку інтригують необізнаних. Сучасне мистецтво стає масовим надбанням, предметом ринкових відносин, де гроші іноді стають важливішими за мистецтво...

 

Захоплююча гра для економістів, та пристрасть для колекціонерів,- арт-індустрія стрімко росте, збагачуючи креативні та перформативні індустрії.

 

У чому ж феномен сучасного мистецтва? Як його розуміти?Чи можливі “ефективні інвестиції” на арт-ринку? Що керує поведінкою людей та їх вподобаннями? Нейромаркениг та нейроестетика пропонують свої висновки та відкриття.

 

Реєстрація

 

Ключові питання

•    Феноменологія сучасного мистецтва – нейроестетика.
•    Закони нейроестетики, як вони діють сьогодні.
•    Сучасне  мистецтво-мутація сприйняття прекрасного.
•    Арт-ринок і інвестиції в мистецтво.
•    Нейромаркетингові прийоми та дослідження у галузі мистецтва.
•    Феноменологія сучасного коллекціонування. Як розуміти сучасне мистецтво.

 

Відвідувачі лекції отримають розуміння:

•    формування ринкової вартості на предмети мистецтва;
•    поширеної на арт-ринку класифікації предметів мистецтва;
•    факторів, що впливають на визнання митців, та їх популярність;
•    підходів до колекціонування та інвестицій в мистецтво;
•    що таке нейроестетика, основні закономірності і закони;
•    що таке нейромаркетинг, та його можливості для оцінки предметів мистецтва;
•    базова перцепційна модель;
•    роль емоцій в процесі прийняття рішень;
•    як проходять нейромаркетингові дослідження;
•    практичні аспекти застосування нейромаркетингу.

 

Цільова аудиторія:

Топ-менеджмент та власники компаній, фахівці з маркетингу, галеристи та артдилери, діячі мистецтва та громадські лідери.

 

Про спікерів

ШЕВЧУК ПАВЛО Експерт з маркетинг. Нейромаркетолог.

Досвід управління маркетингом 17 років. Вивів на ринок цілий ряд успішних брендів, з яких найбільш відомі «Живчик», мінеральна вода «Прозора», пиво «Hike».
Розробляв і впроваджував маркетингову стратегію для ТМ. «Inkerman», «Гавріліскі курчата», «Клуб сиру», «Оболонь» і багатьох інших. Скрізь досягав позитивних результатів. Працював на різних ринках FMCG, консультував банківський сектор, громадське харчування, соціальні проекти, IT, рекламну індустрію. Ключові компетенції - стратегічний маркетинг, розробка продукту, комунікація та просування, інновації у виробництві та маркетингу. Викладав в рамках програми MBA в MIM. Має нагороди за реалізовані проекти - Золотий пропелер, Чорний пояс ДМ, ЕФФЕ.

 

НАТАЛІЯ ШПИТКОВСЬКА Експерт з інвестицій в мистецтво, співзасновник Artcult Foundation,  Директор міжнародних проектів Інституту проблем Сучасного Мистецтва Національної Академії Мистецтв України, куратор, арт-менджер і консультант.
Реалізувала більше 50 виставкових проектів в Україні і за кордоном, серед яких виставки в Вашингтоні і Нью Йорку та локальні проекти за участі визнаних міжнародних митців та кураторів. Співпрацює з ведучими аукціонними домами та галереями світу. Оглядач міжнародних арт-подій (бієнале, арт-ярмарок, виставок та аукціонів), експерт з міжнародного арт-ринку, консультує колекціонерів в Україні і за кордоном.

 

Реєстрація

 

Контактна інформація

Шевчук Павло  pavel@shevchuk.info

Коментарі