Щирий сервіс

5 - 6квітня /201809:00 - 18:00

5-6 квітня 2018 р. вперше в Україні - Максим Недякін з 2-х дневним авторським тренінгом "Щирий сервіс".

 

Ціль тренінга: як побудувати Щирий Сервіс в компанії та збільшити обороти за рахунок його впровадження. 

 

Постулат тренінга: справжній сервіс, який оцінять клієнти, може бути тільки щирим, коли працівники за своїм власним бажанням готові зробити для клієнта більше ніж можливо.

 

- авторський досвід та найкращі світові практики в області сервісу

- реальні приклади, коли інвестиції у сервіс дають надвіддачу

- з чого формується ЩИРИЙ СЕРВІС

- як перетворити сервіс у стратегічний інструмент по управлінню лояльністю клієнта

- місце "Я" у сервісі

- розвиток системи цінностей у працівників та багато іншого

 

Деталі та реєстрація:  http://leya.events/service/

Коментарі