Рекламодавцям

Проект OPEN відкритий до співпраці з рекламодавцями, що сповідують ціннісний підхід у своєму бізнесі.

 

Цільова аудиторія проекту OPEN – власники бізнесу, керівники вищої та середньої ланки українських і міжнародних компаній, тобто люди, які приймають стратегічні рішення. Серед них - учасники та випускники МВА-програм на програм управлінського розвитку kmbs.

 

Проект OPEN передбачає повну інтеграцію з іншими проектами Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs] та об’єднує три напрямки. Формат і обсяг рекламних активностей в межах кожного формату обговорюється індивідуально:

Online. Проект OPEN - це, в першу чергу, онлайн-платформа, де можна знайти найактуальнішу інформацію з управлінської тематики.

Print. OPEN.journal – це друкована версія проекту. OPEN.journal не можна придбати, адже це колекційна версія, яку отримують учасники та випускники навчальних програм kmbs.

Events. Проект OPEN передбачає повну інтеграцію з подіями, що організовує kmbs.


З питань партнерства та реклами звертайтесь до:

Павла Білодіда (pb@kmbs.ua, 097 511 2087).